Grupa InterContinental Hotels Group (IHG) ogłosiła, że wprowadza na rynek nową markę hotelową, pozycjonowaną pomiędzy segmentem budżetowym, a średnim. Pierwszy hotel pod marką Avid Hotels, zostanie uruchomiony w Stanach Zjednoczonych.
Avid Hotels ma być odpowiedzią IHG na podobne produkty stworzone przez Marriott International – Moxy i Hilton Worldwide – Tru.
IHG poinformowała, że już ponad 150 właścicieli hoteli wyraziło zainteresowanie marką, której pierwszy hotel otwarty ma zostać w 2019 roku.
Wszystkie hotele działające pod nową marką mają być obiektami nowo wybudowanymi z 95 do 100 pokojami i co najmniej trzema kondygnacjami. Hotele mają oferować nowoczesne powierzchnie z otwartymi przestrzeniami wspólnymi, najszybszy i bezpieczny Internet, a także śniadania wliczone w cenę rezerwacji.
Choć Avid Hotels wydaje się nieco podobno do innej istniejącej marki IHG – Holiday Inn Express, to zdaniem Eliego Maaloufa, dyrektora generalnego IHG w USA, marka ta będzie się całkowicie odróżniać. –Avid Hotels nie będą posiadać basenu ani formalnego miejsca spotkań oferować mają zimne śniadanie, a cena ma być od 10 do 15 dolarów niższa niż w Holiday Inn Express. Koszty budowy będą również niższe. Różnią się także estetycznie. Uważam, że Avid skierowany jest do gości z pokolenia millenials, podczas gdy Holiday Inn Express bardziej nakierowany jest na rodziny.
Pod 12 markami IHG działa ponad 5 tys. hoteli w około 100 państwach na całym świecie. W port folio IHG znajdują się takie marki jak: InterContinental, Kimpton, Hualuxe, Holiday Inn, Staybridge Suites, Hotel Indigo, Even, Crowne Plaza, oraz Candlewood.
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze