Gratulują Hotelarzowi

IRENEUSZ WĘGŁOWSKI, PREZES.

MARCIN MĄCZYŃSKI, SEKRETARZ GENERALNY.

IZBA GOSPODARCZA HOTELARSTWA POLSKIEGO

W imieniu zarządu i wszystkich członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego pragniemy złożyć serdeczne gratulacje Redakcji miesięcznika „Hotelarz” z okazji 55-lecia. „Hotelarz” na stałe wpisał się w naszą branżę, będąc cennym źródłem wiedzy i inspiracji. Na łamach „Hotelarza” co miesiąc można przeczytać trafne analizy na temat polskiego rynku hotelarskiego. Bacznie śledzimy artykuły o zmieniających się potrzebach gości hotelowych czy rodzących się nowych trendach i innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych. Redakcja „Hotelarza” może być dumna z siebie, że od ponad pół wieku jest pierwszym źródłem informacji dla polskich hotelarzy. Z uznaniem obserwujemy wkład „Hotelarza” w edukację naszej branży, a co za tym idzie – w rozwój hotelarstwa. Doceniamy zaangażowanie w pomoc hotelarzom w podnoszeniu jakości usług hotelowych. Życzymy dalszych, znakomitych sukcesów związanych z kolejnymi jubileuszami i nowymi projektami.


ADAM RAJPOLD
PREZES MAŁOPOLSKIEJ IZBY HOTELARSKIEJ „GREMIUM”

W imieniu wszystkich obiektów hotelarskich i firm zrzeszonych w Małopolskiej Izbie Hotelarskiej „Gremium” składam serdeczne gratulacje i podziękowania dla Zespołu Redakcyjnego i Wydawcy. „Hotelarz” to czasopismo, które towarzyszy nam „od zawsze”, jest liderem na naszym rynku i nieustannie promuje branżę hotelarską. Jest to obowiązkowa pozycja każdego profesjonalisty i pasjonata hotelarstwa. Lektura „Hotelarza” daje nam przegląd informacji na temat nowych inwestycji, aktualnych badań branżowych oraz ważnych wydarzeń na rynku hotelarskim. Życzymy kolejnych sukcesów i dalszego rozwoju. Powodzenia!


KRZYSZTOF JĘDROCHA
PREZES FUNDACJI POLISH PRESTIGE HOTELS

W imieniu zarządu Fundacji Polish Prestige Hotels oraz w swoim własnym mam ogromną przyjemność przekazania serdecznych gratulacji w związku z pięknym jubileuszem 55-lecia miesięcznika „Hotelarz”, lidera mediów hotelowych w Polsce. „Hotelarz” niezmiennie odgrywa bardzo istotną rolę dla polskiej branży hotelarskiej, towarzysząc jej w najważniejszych wydarzeniach, ale również kreując je w formie znanych w środowisku konferencji, konkursów branżowych, szkoleń itp. Redakcję miesięcznika doceniamy przede wszystkim za niezwykle istotną rolę edukacyjną, stałe przyczynianie się do podnoszenia kompetencji polskich hotelarzy. Z uznaniem odnosząc się do efektów Państwa pracy, proszę przyjąć najlepsze życzenia spełnienia wszystkich ambitnych planów związanych z pracą dla polskiej turystyki oraz samych sukcesów. Dziękuję za zawsze bardzo dobrą współpracę z Fundacją Polish Prestige Hotels.



IRENEUSZ WĘGŁOWSKI
WICEPREZES ORBIS SA

 

Jubileusz 55 lat na rynku to wielki sukces. Trudno przecenić znaczenie Magazynu dla branży hotelowej w Polsce. Od lat skutecznie skupia uwagę hotelarzy i wypełnia odpowiedzialną misję informowania o wszystkim, co ważne dla ludzi z naszej branży. Publikując artykuły ekspertów czy praktyczne, „Hotelarz” poszerza naszą wiedzę, udostępnia też swoje łamy, co czyni go ważnym forum wymiany myśli, otwartym na różne poglądy i opinie. Spełnia również funkcję „głosu branży”, inicjując dyskusje na istotne tematy, jak np. propozycje zmian w przepisach czy nowe regulacje dotyczące funkcjonowania hoteli w Polsce. „Hotelarz” działa na rzecz profesjonalizacji polskiego hotelarstwa, organizuje cykliczne wydarzenia branżowe, jak np. Akademia Hotelarza, debaty regionalne czy międzynarodowa konferencja Hotel Trends. „Hotelarz” to obowiązkowa pozycja na liście lektur każdego, kto jest związany z rynkiem hotelowym. W imieniu wielu przyjaciół i czytelników z Grupy Orbis gratuluję całemu Zespołowi Redakcyjnemu „Hotelarza”, a także jego Wydawcy. Życzymy Wam, aby kolejne pokolenia hotelarzy w Polsce były wśród Waszych wiernych czytelników przez co najmniej następne 55 lat.


GHEORGHE MARIAN CRISTESCU
PREZES CHOPIN AIRPORT DEVELOPMENT

„Hotelarz” jest bezsprzecznie najważniejszym branżowym pismem w Polsce. Pismem, które dla nas, hotelarzy, stanowi nie tylko kanał komunikacyjny, ale także doskonałe źródło informacji. Miesięcznik towarzyszy nam od ponad pół wieku, tak więc śmiało można powiedzieć, że wielu obecnych dyrektorów hoteli, ludzi decydujących dzisiaj o tym, w którą stronę będzie rozwijał się rynek, odpowiadających za fuzje i przejęcia, swoją karierę na rynku zaczynało od lektury „Hotelarza”. Kiedy ukazał się pierwszy numer magazynu, wielu z liderów branży jeszcze nie było na świecie. To pismo, które na bieżąco informuje o światowych trendach w branży, pomaga rozstrzygać wątpliwości, a przede wszystkim daje nam świeże i zawsze sprawdzone informacje z rynku. Nie sposób także pominąć konferencji organizowanych przez tytuł. Konferencji, które na stałe wpisały się w kalendarz wydarzeń nie tylko branżowych, ale także ogólnogospodarczych, budzących zainteresowanie przedstawicieli wielu gałęzi gospodarki. Jubileusz 55-lecia „Hotelarza” jest doskonałą okazją nie tylko do podziękowania za dobry warsztat dziennikarski i fachowość, ale przede wszystkim do złożenia gratulacji i najlepszych życzeń na przyszłość. Co mam przyjemność uczynić.


JAN WRÓBLEWSKI
WSPÓŁWŁAŚCICIEL I CZŁONEK ZARZĄDU ZDROJOWA INVEST

Z jednej strony idea hotelarstwa nie zmieniła się od setek lat. Przybyszów trzeba ugościć strawą, napitkiem i posłaniem w schludnych wnętrzach za odpowiednią opłatą. Z drugiej, zmienia się sposób spędzania czasu. W XIX w. pojawiły się luksusowe hotele typu grand, w latach 80. XX w. butikowe, w międzyczasie resortowe, a współcześnie dla millenialsów. Do tego wdrożono i wciąż powstaje wiele innowacji, w tym technologicznych, jak karty czy systemy hotelowe. Wszystko to śledzi od 55 lat „Hotelarz”. Wystarczy spojrzeć na okładkę pierwszego numeru z września 1962 r. i spis treści ostatniego z sierpnia 2017 r. dla potwierdzenia. W pierwszym numerze: „Czy hotel powinien rezerwować miejsca na zamówienia listowne” lub „Przegląd zagraniczny” . W ostatnim „Największe sieci i marki hotelarskie na świecie” czy „Technonewsy z hoteli”. Hotelarstwo to biznes, a obecnie „informacja rządzi światem”, więc tym bardziej czasopismo branżowe uzupełnione szybkim dostępem do wiadomości internetowych ma sens. Taki jest właśnie „Hotelarz” – lider tego rynku prasowego – dzięki ekipie wydawnictwa. Zatem gratuluję imponującego jubileuszu!



ANDRZEJ DOWGIAŁŁO
WŁAŚCICIEL I PREZES GRUPY ANDERS

 

To już 55 lat od pierwszego wydania! Tylko ten, komu udało się przeżyć na rynku tak długo z wciąż nienagannym imieniem, wie, ile pracy, wyrzeczeń i wytrwałości potrzeba, by tego dokonać. Życząc sobie i innym tak wspaniałej historii, składam podziękowania na Wasze ręce za te 55 lat, za ciekawe i obiektywne treści, piękne wydania, za inspiracje i zaangażowanie w codzienne życie hotelarzy.



HENRYK ORFINGER
WSPÓŁWŁAŚCICIEL I PREZES GRUPY HOTELE SPA DR IRENA ERIS

 

55 lat to wspaniały jubileusz, łza się w oku kręci, szczególnie że trwałość tytułów czy wydawnictw jest dzisiaj rzadkością. Wraz z żoną zdecydowaliśmy się na założenie firmy kosmetycznej 34 lata temu, a nasza przygoda z hotelarstwem trwa od 22 lat. W tym czasie świat zmienił się radykalnie. Zmiany polityczne i gospodarcze, które trudno było przewidzieć, dały nam szansę rozwoju w spokrewnionych dziedzinach, co wykorzystaliśmy. Budujemy nasz świat na podstawie wyczucia, intuicji, obserwacji, ale z uwagą śledzimy opracowania naukowe i badania rynkowe. „Hotelarza” czytujemy z przyjemnością, wiemy, że zawsze znajdziemy w nim coś naprawdę interesującego i na czasie, bo zmiany obejmują nieustannie także rynek hotelarski. Dlatego z niecierpliwością czekamy na każdy następny numer. Gratulujemy Wydawcy i całej Redakcji oraz życzymy dalszych sukcesów. Tak trzymajcie!


TOMASZ KALETA
WŁAŚCICIEL I PREZES SIECI MALINOWE HOTELE

Jako twórca wielokrotnie nagradzanej sieci hoteli Medical SPA tytułami najlepszych obiektów w Polsce, pragnę szczerze pogratulować jubileuszu 55-lecia kultowego już pisma „Hotelarz”. Opierając się na swoim doświadczeniu jest mi niezmiernie miło, iż na naszym rodzimym rynku można czerpać wiedzę z tak rzetelnej lektury, która specjalistom z branży hotelarskiej dostarcza wartościowych, ale przede wszystkim wiarygodnych treści, innowacyjnych pomysłów i efektywnych rozwiązań w tej prężnie rozwijającej się dziedzinie biznesu. Życzę wytrwałości i dalszych sukcesów zarówno całej redakcji, jak i wszystkim czytelnikom.


ANDRZEJ WÓJCIK
PREZES SATORIA GROUP

Jubileusz 55-lecia pisma „Hotelarz” to bardzo istotna rocznica tak dla pisma, jak i rodzimego rynku hotelarskiego. Obchodzimy tę rocznicę w roku bardzo dobrych warunków rozwoju branży hotelarskiej w Polsce. Życzę kolejnych okrągłych rocznic „Hotelarzowi” oraz rozwoju rynku hotelarskiego w naszym kraju, aby było o czym ciekawie pisać.


LESZEK MIĘCZKOWSKI
WŁAŚCICIEL I PREZES DOBRY HOTEL

Z okazji jubileuszu 55-lecia proszę o przyjęcie gratulacji oraz wyrazów najwyższego uznania za pełne zapału fachowe i merytoryczne przekazywanie najważniejszych informacji dla środowiska hotelarskiego. Zarządowi oraz całej Redakcji, wszystkim byłym oraz obecnym pracownikom życzę nieustającego zamiłowania, pasji i inspiracji do szerzenia wiedzy wśród hotelarzy. Twórczej kontynuacji najciekawszych projektów, jak konferencje i szkolenia. Wyrażam najszczersze uznanie za profesjonalizm i wspieranie branży od tak długiego czasu. Mam nadzieję, że kolejne jubileusze będą znaczone Państwa osiągnięciami, sukcesami oraz potwierdzane życzliwością i wiernością czytelników. Jeszcze raz gratuluję tak wyjątkowego jubileuszu.



JANUSZ MITULSKI
DYREKTOR DS. ROZWOJU SIECI MARRIOTT INTERNATIONAL NA EUROPĘ ŚRODKOWĄ I WSCHODNIĄ

 

55 lat – to już trzecie pokolenie hotelarzy korzysta z Waszego pisma. Serdeczne gratulacje przede wszystkim za Wasz profesjonalizm i wytrwanie w formacie pisma, którego celem jest edukowanie obecnych i przyszłych hotelarzy. W ostatnich latach wyszliście poza swoje ramy, tworząc Akademię Hotelarza, konferencje Hotel Trends oraz Hotel Investment Trends. Każde Wasze przedsięwzięcie to sukces, stając się liderem w swoim obszarze. Konkursy Hotelarz Roku oraz Hotel z Pomysłem to najbardziej prestiżowe nagrody, jakie można uzyskać w branży hotelarskiej. „Hotelarz” to nie tylko magazyn, staliście się platformą spajającą naszą branżę. Życzę kontynuacji tej dobrej passy na kolejnych wiele lat.



KATARZYNA NIEZGODA
DIRECTOR OF BUSINESS DEVELOPMENT VIENNA HOUSE POLAND

 

55 lat to piękny wiek! Przez ten czas rynek hotelarski przeżywał swoje wzloty i upadki, aby finalnie doprowadzić nas do momentu, w którym znaleźliśmy się obecnie – ogromnego rozkwitu całej branży. „Hotelarz” towarzyszył mi od początku mojej zawodowej ścieżki, stale dostarczając najwyższej jakości informacji na temat zmieniającej się sytuacji na rynku hotelowym, nowych inwestycji, trendów, a także integrując branżę podczas konferencji takich jak Hotel Trends Poland & CEE. Bardzo miło wspominam również nagrodę Hotelarza Roku, którą miałam przyjemność otrzymać podczas tego wydarzenia w 2014 r. Gratuluję „Hotelarzowi” tak długiej historii, doskonałej strategii rozwoju w ciągu ostatnich lat i dopasowania się do zmieniających się trendów na rynku czytelniczym i życzę samych sukcesów przez kolejnych (minimum) 55 lat!


ŁUKASZ PŁOSZYŃSKI
WICEPREZES SIECI FOCUS HOTELS

W imieniu własnym oraz całego zespołu Focus Hotels pragnę przekazać najserdeczniejsze gratulacje z okazji jubileuszu 55-lecia działalności „Hotelarza”, który od lat z niezmiennym zaangażowaniem, kształtuje poglądy i opinie kolejnych pokoleń czytelników. „Hotelarz” stanowi jedno z najważniejszych i najbardziej rzetelnych źródeł informacji branży hotelarskiej oraz ulubioną lekturę wszystkich osób związanych z rynkiem hotelarskim. Życzę jeszcze wielu tak wspaniałych jubileuszy oraz wielu kolejnych pokoleń wiernych czytelników. My, hotelarze, również cieszymy się bardzo tym wyjątkowym świętem – gramy przecież w tej samej drużynie i wspólnie pracujemy nad rozwojem polskiego rynku hoteli. Jeszcze raz serdecznie gratuluję i życzę powodzenia.


RADOSŁAW ALTHEIM
DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY SIECI Q HOTEL

Z okazji 55-lecia magazynu „Hotelarz” chciałbym złożyć serdeczne gratulacje dla całego zespołu wydawczo-redakcyjnego. Gratuluję wysokiej jakości pisma. Pisma niezwykle potrzebnego, pełniącego ważną misję na rynku wydawniczym, a w szczególności w branży hotelarskiej. „Hotelarz” to nie tylko miesięcznik, to także interesujący portal internetowy czy Wasz profil FB, które codziennie dostarczają branży najaktualniejszych informacji. Organizowane przez „Hotelarza” lub obejmowane patronatem konferencje branżowe i konkursy integrują środowisko hotelarzy, są doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz poznania najnowszych trendów i wyzwań stojących przed nami. Jeszcze raz serdecznie gratuluję i życzę wytrwałości w dążeniu do dalszych sukcesów.


MARCIN WOŹNIAK
BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR IBB HOTEL COLLECTION

Jaki powinien być dobry hotelarz? Opiekuje się, doradza, gości, pomaga. Odgaduje nasze myśli, potrzeby i pragnienia, zanim sami zdążymy je sobie uświadomić. I taki jest właśnie „Hotelarz” – najlepszy magazyn branżowy, który jest z nami już 55 lat. Aż trudno uwierzyć, że pierwszy numer ukazał się w 1962 r. W czasach tak szybkiego przepływu informacji i ciągłych zmian to niezwykle cenny i wyjątkowy jubileusz. W imieniu zarówno swoim, jak i sieci IBB Hotel Collection chciałbym złożyć najlepsze życzenia na kolejne przynajmniej 55 lat, życząc nadal tak otwartego umysłu, profesjonalnych i ciekawych tekstów, odgadywania naszych hotelarskich potrzeb i problemów oraz po prostu towarzyszenia nam w codziennej działalności. Wszystkiego najlepszego!


ADAM BEREZA
WICEPREZES ETRAVEL

W tym roku „Hotelarz” obchodzi huczny jubileusz 55 lat istnienia na polskim rynku. Spoglądając wstecz, możemy cieszyć się z osiągniętych przez Was sukcesów i jakości prezentowanej niezmiennie przez cały okres istnienia pisma. Pragniemy pogratulować tego, jak ważną częścią branży hotelowej jest „Hotelarz”. Dziś nazwa Waszego pisma jednoznacznie kojarzy się z liderem mediów hotelowych w Polsce. A to przede wszystkim zasługa długoletniej, rzetelnej pracy na rzecz naszej branży. Od lat jako eTravel jesteśmy stałym czytelnikiem Waszego miesięcznika, co w szczególny sposób wpływa na sposób postrzegania przez nas rynku hotelowego. Wielokrotnie daliście nam inspiracje do jeszcze większego wysiłku i mobilizowaliście do polepszenia świadczonych przez nas usług. Widząc ogrom Waszego zaangażowania, bez obaw patrzymy w przyszłość i spodziewamy się kolejnych okrągłych jubileuszy „Hotelarza”.


ALEX KLOSZEWSKI
PARTNER ZARZĄDZAJĄCY HOTEL PROFESSIONALS

Wyjątkowy 1962 rok! Miałem wówczas 12 lat, mieszkałem w Buenos Aires i nie wiedziałem jeszcze nic o hotelach (ciężko sobie dzisiaj taką sytuację wyobrazić!). Beatlesi wydali swój pierwszy singiel – „Love Me Do”, wybuchł kryzys kubański, John Glenn Jr. jako pierwszy amerykański astronauta wykonał lot orbitalny na pokładzie statku kosmicznego Mercury 6, odeszła Marilyn Monroe, zaledwie kilka miesięcy po tym, jak zaśpiewała prezydentowi Kennedy’emu z okazji urodzin, a „Hotelarz” z wielkim sukcesem opublikował swoje pierwsze wydanie najstarszego obecnie w Polsce pisma sektora branży hotelarskiej! To było aż 55 lat temu! Czy pamiętamy dzisiaj, jak wyglądał wówczas sektor hotelowy w Polsce? W skali całego kraju mieliśmy w przybliżeniu zaledwie 213 hoteli z około 10 tys. pokoi. Sieć hotelowa Orbis była liderem na ówczesnym rynku hotelowym z 27 hotelami w swoim portfolio, oferującymi około 3 tys. pokoi, co stanowiło aż 60 proc. podaży dostępnych wówczas pokoi. Dzisiaj mamy ponad 2,6 tys. hoteli z ponad 120 tys. pokoi – wzrostowi temu stale towarzyszył „Hotelarz”, który nieprzerwanie relacjonował najważniejsze wydarzenia z branży i wspierał eksperckimi materiałami hotelarzy przez ostatnie 55 lat. Z całą serdecznością życzę „Hotelarzowi”, aby kolejne 55 lat było równie owocne i mam nadzieję, że w dalszym ciągu będę mógł dowiadywać się o najważniejszych wydarzeniach i uczyć się z merytorycznych artykułów, które niewątpliwie wzbogacają moją wiedzę za każdym razem, kiedy sięgam po nowe wydanie pisma.


DARIUSZ FUTOMA
PARTNER ZARZĄDZAJĄCY HORWATH HTL

„Hotelarz” – zastanawiałem się, jak można by go opisać na 55-lecie. Miesięcznik z tradycjami? Tak naprawdę to grono wspaniałych ludzi, którzy wnoszą niespotykaną ilość energii w tkankę hotelarstwa polskiego, a ta energia jest ponadto obdarzona fantastyczną intuicją, jeśli chodzi o innowacyjność. Zawsze są pierwsi z pomysłami, które inni już mogą tylko naśladować. Niezliczona ilość wspaniałych akcji, które trwają latami: Hotel z Pomysłem, konferencja Hotel Trends, Akademia Hotelarza, Śniadania Hotelarza, Hotelarz Roku. Można powiedzieć, że bez „Hotelarza” nic się w Polsce nie dzieje. Zanim otrzymam wersję drukowaną, odpoczywam sobie każdego poranka przy elektronicznej wersji, patrząc, na co nowego wpadli Dziennikarze i Wydawcy „Hotelarza”, a czego inni jeszcze nie dostrzegli. Powodzenia!


DOROTA MALINOWSKA
PARTNER PRO VALUE

Składam serdecznie gratulacje z okazji imponującego jubileuszu! 55 lat obecności pisma na rynku jest dowodem na to, że podążacie za trendami, nieustannie się rozwijacie i macie swoich wiernych czytelników. „Hotelarz” jest mi szczególnie bliski, gdyż w czasach, gdy pisałam pracę magisterską na temat rentowności jednego z warszawskich hoteli, właśnie to pismo – wówczas około 30-letnie – było dla mnie głównym źródłem wiedzy. Również dzisiaj dla uczestników rynku hotelarskiego i wielu osób rozpoczynających przygodę z branżą „Hotelarz” jest lekturą obowiązkową. Życzę dalszych sukcesów!


MARTA ABRATOWSKA-JANIEC
SENIOR CONSULTANT CBRE HOTELS

W imieniu swoim i całego działu Inwestycji Hotelowych CBRE serdeczne gratulacje i podziękowania na ręce „Hotelarza” za wytrwałość i profesjonalizm w szerzeniu wiedzy hotelowej w całej branży. Przez ostatnie lata gazeta rokrocznie poszerza grono czytelników i porusza wciąż aktualne tematy zarówno dla hotelarzy, jak i wszystkich zainteresowanych tematyką hotelową. Podejmuje zawsze najbardziej aktualne zagadnienia i jest pionierem ciekawych inicjatyw, jak Akademia Hotelarza, Śniadania Inwestycyjne czy konferencja Hotel Trends Poland & CEE. Trzymam kciuki za dalszy rozwój, dobrych tematów hotelowych na naszym rynku na pewno nie zabraknie!


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *