Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Finał IX edycji konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie 2017

Finał IX edycji konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie 2017




W ostatnią sobotę w hotelu Radisson Blu Centrum w Warszawie odbył się finał IX edycji konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie. W gali wzięło udział ok. 160 gości, w tym blisko 80 przedstawicieli hoteli z całej Polski oraz członkowie kapituły konkursu wraz z Violettą Hamerską – ekspertem ds. jakości usług hotelowych i pomysłodawczynią kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie.



Certyfikaty Hotelu Przyjaznego Rodzinie wręczono 45 obiektom, które brały udział w tegorocznej edycji konkursu. Aż 23 z nich uzyskało podczas niezależnych audytów najwyższą ocenę, a co za tym idzie zostało nagrodzonych także statuetką HPR. Jak co roku przyznano również nagrodę specjalną dla hotelu najwyżej ocenionemu w głosowaniu internatów i gości hotelowych. Łącznie w tej edycji przyznano 24  statuetki dla najlepszych hoteli rodzinnych w Polsce.

Najlepsze Hotele Przyjazne Rodzinie

Każdy hotel zgłoszony do konkursu musiał przejść niezależny audyt, podczas którego oceniany był standard świadczonych usług. Kryteria oceny są bardzo rozbudowane.

- Podczas audytów oceniamy m.in. wyposażenie pokoju, łazienki pod kątem tego, czy rodzic może liczyć na dostęp do pomocnych akcesoriów, jak również program animacyjny dla dzieci oraz atmosferę, która panuje w hotelu, szczególnie podczas meldowania i wymeldowania gości. Ważne są dla nas nie tylko elementy „techniczne”, ale też to, czy obsługa jest przyjazna, a co z tym idzie, rodzina wyjeżdża z danego obiektu z dobrymi wspomnieniami – wylicza Violetta Hamerska.

Wśród najwyżej ocenionych w 9. edycji konkursu HPR obiektów znalazły się:

Golden Tulip Residence w Międzyzdrojach, Grand Lubicz - Uzdrowisko Ustka w Ustce, Hotel Haffner w Sopocie, Hotel Robert's Port**** Lake Resort &SPA w Mikołajkach, Marena Wellness & SPA w Międzywodziu, Pałac i Folwark Galiny w Galinach, Termy Warmińskie w Lidzbarku Warmińskim, Zalesie Mazury Active SPA w Zalesiu, Holiday Inn Warszawa Józefów **** w Józefowie, Hotel Europa w Starachowicach, Hotel Prezydent w Spale, Bacówka Radawa SPA w Radawie, Cottonina  Villa & Mineral SPA Resort w Świeradowie-Zdrój, Hotel Galaxy w Krakowie, Hotel „Golden Tulip Kraków Kazimierz” w Krakowie, Hotel Górski Raj*** w Porębie Wielkiej, Hotel & Medi - SPA Biały Kamień w Świeradowie Zdrój, Hotel Polanica Resort & Spa w Polanicy-Zdrój, Pensjonat Burkaty w Białce Tatrzańskiej, Pensjonat Sośnica w Zakopanem, Willa Helan w Zakopanem. Nagrodę od internautów i gości hotelowych otrzymała Olandia Kraina Wypoczynku i Konferencji w Prusimiu.

Podczas gali członkowie kapituły wręczyli również 7 specjalnych dyplomów uznania tym obiektom, które podczas przeprowadzania audytów wykazały się wyjątkowymi działaniami, takimi jak zorganizowanie niebanalnych animacji dla małych gości, stworzenie menu w oparciu o lokalne produkty czy przygotowanie zestawu informacji przydatnych dla rodziców wypoczywających z dziećmi. Dodatkowo hotel Lidia w Darłowie został nagrodzony dyplomem Mistrzów Marketingu za stworzenie wyjątkowej strefy zabaw dla dzieci 12+.

Hotel Przyjazny Rodzinie to ogólnopolska kampania i konkurs, którego celem jest ocena i promocja obiektów hotelowych, tworzących atrakcyjne warunki wypoczynku i pobytu dla rodzin z dziećmi w różnym wieku. Miejsca przyjazne najmłodszym gościom promowane są bowiem aktywnie w społeczności na Facebooku, a także poprzez stronę internetową kampanii www.rodzinawhotelu.pl.

- Najbardziej cieszy mnie to, że przez lata Hotel Przyjazny Rodzinie stał się marką z wysoką wartością rynkową, która cały czas wzrasta. Wartość pieniężna naszych działań reklamowych (AVE) w ubiegłym roku wyniosła prawie 4 miliony złotych i dotarliśmy do 18 mln osób (wg danych z raportu monitoringu mediów z kwietnia 2017). Nie tylko wyznaczamy standardy usług, ale też pomagamy pojedynczym hotelom szybciej zaistnieć na rynku z ofertą rodzinną oraz trafić do określonej grupy docelowej – podkreśla Violetta Hamerska.

Plany na jubileuszową edycję

Koniec edycji to również czas podsumowań i planowania nowego sezonu. Zapowiada się wyjątkowy i pracowity okres, ponieważ Hotel Przyjazny Rodzinie będzie świętował dziesięciolecie działalności. Z tej okazji zaplanowano szereg działań, m.in. premierę nowej animacji „Kulturalny Rodzic, Kulturalne Dziecko”, która będzie się skupiała na edukowaniu rodziców i dzieci pod kątem zachowania w hotelowych restauracjach


1 Komentarz dla “Finał IX edycji konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie 2017”

  1. Moi przyjaciele – świeżo upieczeni rodzice – uwielbiają odwiedzać takie miejsca. Ostatnio odkryli hotel Unitral w Mielnie (tez nagrodzony!), byli bardzo zadowoleni.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Czy polskie hotelarstwo może poradzić sobie bez pracowników ze Wschodu?

Najniższy poziom stopy bezrobocia w kraju spowodował, że niemal wszystkie hotele w Polsce muszą zatrudniać pracowników ze Wschodu. W najnowszym „Hotelarzu” przedstawiamy procedury, koszty, możliwości (...)

Dwie konferencje 2017 za nami

POD PATRONATEM HOTELARZA W dniach 26-27 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz 9-10 listopada w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się największa (...)

CAD podpisuje umowę z IHG w obecności wicepremiera

W obecności Mateusza Morawieckiego, wicepremiera i ministra rozwoju, Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development oraz David Kellett, wiceprezes ds. rozwoju i analizy inwestycji w (...)

Małgorzata Morek z Orbisu do Hiltona

Małgorzata Morek po 20 latach spędzonych w Grupie Orbis, dołączyła do zespołu Hilton jako dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialna za obszar Polski i Europy Wschodniej. Drugą (...)

Katowicki hotel Best Western Premier Forum zmienia markę na Park Inn by Radisson

Sieć Carlson Rezidor sfinalizowała proces podpisywania umowy dotyczącej otwarcia trzeciego hotelu Park Inn by Radisson w Polsce. W pierwszym kwartale przyszłego roku zadebiutuje pod tą (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA