Louvre Hotels Group w ciągu pięciu lat chce podwoić liczbę hoteli w Polsce

Louvre Hotels Group zapowiada szybki rozwój na polskim rynku. W ciągu pięciu lat zamierza podwoić liczbę swoich hoteli w Polsce w oparciu o umowy franczyzy, zarządzania i dzierżawy. Chce też wprowadzić do Polski m.in. chińską markę Metropolo. Obecnie pod markami LHG działa 19 obiektów.

Nowych obiektów grupa szuka przede wszystkim w dużych aglomeracjach: Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Białymstoku i Warszawie oraz w mniejszych miastach, mających ok. 100 tys. mieszkańców. Chce również wzmocnić swoją dotychczasową obecność w miejscowościach wypoczynkowych i kurortach na Mazurach, Wybrzeżu i w górach. Sieć zainteresowana jest nawiązaniem współpracy z inwestorami i właścicielami hoteli w oparciu o umowę franczyzy, zarządzania lub najmu. Rozważa różnorodne inwestycje, w tym np. w kompleksy hoteli różnych marek, hotele w obiektach handlowych, czy condo hotele. Obiekty powinny mieć co najmniej 50 pokoi i pasować do portfolio grupy. Jako marki nowych hoteli brane są pod uwagę nie tylko te obecne już w Polsce, czyli Golden Tulip, Campanile, czy Premiere Classe, lecz także powracający na polski rynek po kilkuletniej przerwie 3-gwiazdkowy Kyriad oraz nowe na naszym rynku: 4-gwiazdkowy Metropolo i 5-gwiazdkowy Royal Tulip. Nowe marki uzupełnią dotychczasową ofertę Louvre Hotels Group, która w ten sposób chce jeszcze lepiej odpowiedzieć na zróżnicowane potrzeby gości. Prywatnym inwestorom grupa oferuje korzystne warunki współpracy, przygotowywane indywidualnie dla każdego rodzaju partnerstwa. W przypadku franczyzy jest to dostęp do sieciowego systemu dystrybucji oraz rezerwacji, umieszczenie hoteli w katalogach sprzedażowych grupy, wspólne działania marketingowe, dostęp do nowego programu lojalnościowego, korzystanie z umów korporacyjnych. W przypadku rozliczeń związanych z najmem, grupa przyjmuje korzystny dla inwestora model rozliczenia czynszu za pokój, odchodząc od naliczania go według powierzchni najmu. Impulsem do rozwoju Louvre Hotels Group było jej przejęcie przez chińskiego inwestora Jin Jiang International Holding, piątą na świecie grupę hotelową. Dla Jin Jiang region Europy Środkowo-Wschodniej jest jednym z priorytetowych obszarów rozwoju. Dowodem na to jest utworzenie w Louvre Hotels Group stanowiska dyrektora ds. rozwoju na Polskę i Europę Wschodnią, którym został Adam Konieczny.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *