Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2) » Louvre Hotels Group w ciągu pięciu lat chce podwoić liczbę hoteli w Polsce

Louvre Hotels Group w ciągu pięciu lat chce podwoić liczbę hoteli w Polsce


Louvre Hotels Group zapowiada szybki rozwój na polskim rynku. W ciągu pięciu lat zamierza podwoić liczbę swoich hoteli w Polsce w oparciu o umowy franczyzy, zarządzania i dzierżawy. Chce też wprowadzić do Polski m.in. chińską markę Metropolo. Obecnie pod markami LHG działa 19 obiektów.


Nowych obiektów grupa szuka przede wszystkim w dużych aglomeracjach: Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Białymstoku i Warszawie oraz w mniejszych miastach, mających ok. 100 tys. mieszkańców. Chce również wzmocnić swoją dotychczasową obecność w miejscowościach wypoczynkowych i kurortach na Mazurach, Wybrzeżu i w górach.

Sieć zainteresowana jest nawiązaniem współpracy z inwestorami i właścicielami hoteli w oparciu o umowę franczyzy, zarządzania lub najmu. Rozważa różnorodne inwestycje, w tym np. w kompleksy hoteli różnych marek, hotele w obiektach handlowych, czy condo hotele. Obiekty powinny mieć co najmniej 50 pokoi i pasować do portfolio grupy. Jako marki nowych hoteli brane są pod uwagę nie tylko te obecne już w Polsce, czyli Golden Tulip, Campanile, czy Premiere Classe, lecz także powracający na polski rynek po kilkuletniej przerwie 3-gwiazdkowy Kyriad oraz nowe na naszym rynku: 4-gwiazdkowy Metropolo i 5-gwiazdkowy Royal Tulip. Nowe marki uzupełnią dotychczasową ofertę Louvre Hotels Group, która w ten sposób chce jeszcze lepiej odpowiedzieć na zróżnicowane potrzeby gości.

Prywatnym inwestorom grupa oferuje korzystne warunki współpracy, przygotowywane indywidualnie dla każdego rodzaju partnerstwa. W przypadku franczyzy jest to dostęp do sieciowego systemu dystrybucji oraz rezerwacji, umieszczenie hoteli w katalogach sprzedażowych grupy, wspólne działania marketingowe, dostęp do nowego programu lojalnościowego, korzystanie z umów korporacyjnych. W przypadku rozliczeń związanych z najmem, grupa przyjmuje korzystny dla inwestora model rozliczenia czynszu za pokój, odchodząc od naliczania go według powierzchni najmu.

Impulsem do rozwoju Louvre Hotels Group było jej przejęcie przez chińskiego inwestora Jin Jiang International Holding, piątą na świecie grupę hotelową. Dla Jin Jiang region Europy Środkowo-Wschodniej jest jednym z priorytetowych obszarów rozwoju. Dowodem na to jest utworzenie w Louvre Hotels Group stanowiska dyrektora ds. rozwoju na Polskę i Europę Wschodnią, którym został Adam Konieczny.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Ostatnie w tym roku spotkanie z Akademią Hotelarza

W ostatni czwartek 14 grudnia w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się szesnaste i zarazem ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Akademii (...)

7 NAJ w najnowszym „Hotelarzu”

Już po raz dziewiąty redakcja „Hotelarza” w ramach podsumowania roku przyznaje swoje nagrody 7 NAJ (bo w siedmiu kategoriach), którymi wyróżnia ludzi, hotele, sieci i (...)

Zainwestuj w rodzinną rekreację i biznesową integrację w nadwiślańskim pejzażu

Inwestorów i dzierżawców zainteresowanych wieloletnim wydzierżawieniem nowoczesnego obiektu restauracyjno-konferencyjnego „Wyspa Wisła” zaprasza do inwestowania Towarzystwo Przyjaciół Stężycy. Cena dzierżawy do uzgodnienia. Możliwa jest również sprzedaż (...)

Znamy termin i miejsce Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018

Hotel Investment Trends Poland&CEE, druga edycja organizowanego przez wydawcę „Hotelarza” forum poświęconego inwestycjom hotelowym w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej odbędzie się 17 maja przyszłego roku (...)

Recepcjonista Roku 2017 – Aleksandra Hinz z Sofitela Grand Sopot

Rozstrzygnięty został konkurs na Recepcjonistę Roku 2017 organizowany przez polską sekcję Stowarzyszenia Zastępców Dyrektorów Generalnych  i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych – A.I.C.R. Polska. Wygrała Aleksandra (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA