Dyrektor generalny warszawskiego hotelu Bristol podczas Hotel Trends Poland&CEE

Roman Goetsch, dyrektor generalny hotelu Bristol a Luxury Collection w Warszawie weźmie udział w panelu „Czy polski rynek hotelowy jest już gotowy na marki luksusowe?” podczas konferencji Hotel Trends Poland&CEE, która odbędzie się w dniach 27-28 listopada w hotelu Sofitel Warszawa Victoria.


Panel moderowany przez Dextera Morena, dyrektora w Dexter Moren Associates poświęcony będzie temu, czy nasz rynek jest już wystarczająco silny na projekty luksusowe. Co decyduje o powodzeniu takiej inwestycji? Jak zmieniają się preferencje gości segmentu luksusowego? Czy tylko marka hotelowa może zdefiniować obiekt jako luksusowy? Jakie czynniki muszą być spełnione by określić hotel mianem luksusowego?

Roman Goetsch przez ostatnie pięć lat był dyrektorem generalnym 198-pokojowego kompleksu Grand Mauritan Resort & SPA a Luxury Collection na Mauritiusie na Oceanie Indyjskim. Wcześniej przez cztery lata zarządzał hotelami pod marką W Hotels w Doha (Katar) i w Stambule. W latach 2004-2008 był zastępcą dyrektora generalnego hoteli Sheraton najpierw w Tunisie, a następnie w Ammanie (Jordania). Poprzedni dyrektor generalny warszawskiego Bristolu, Andrew Henning, który zarządzał nim przez ostatnie cztery lata, objął stanowisko szefa kompleksu The St. Regis Dubai Al Habtoor Polo Resort & Club ze 151 apartamentami w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Konferencja Hotel Trends Poland&CEE odbędzie się w dniach 27-28 listopada w hotelu Sofitel Warszawa Victoria. Pierwszego dnia konferencji odbędzie się pięć paneli dyskusyjnych, poświęconych m.in. Polsce jako najgorętszemu rynkowi inwestycyjnemu w Europie Środkowo-Wschodniej, soft brandom, markom luksusowym, rynkowi hoteli resortowych, a także ocenie rynku według dyrektorów generalnych polskich hoteli. Wieczorem odbędzie się gala, na której zostaną ogłoszeni zwycięzcy najbardziej prestiżowego konkursu w polskiej branży hotelarskiej Hotelarz Roku 2017 (trwa już przyjmowanie zgłoszeń, więcej na: www.hoteltrends.pl/konkurs ). Drugi dzień, bardziej warsztatowy, będzie się składał z trzech równoległych sesji, a każda z nich z trzech modułów. Jedna z sesji – pod patronatem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, poświęcona będzie kwestiom bezpieczeństwa hoteli i w hotelach (nowym regulacjom dotyczącym ochrony danych osobowych, zagrożeniom terrorystycznym, przepisom przeciwpożarowym). Druga sesja dotyczyła będzie gastronomii hotelowej, a trzecia zagadnień inwestycyjnych.

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest CBRE – największa na świecie firma doradcza działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych. Konferencja Hotel Trends Poland & CEE gromadzi w jednym miejscu właścicieli i inwestorów hoteli, prezesów i członków zarządów spółek hotelarskich, kadrę zarządzającą sieci i hoteli, przedstawicieli firm deweloperskich, funduszy inwestycyjnych, instytucji finansowych, architektów, projektantów wnętrz oraz dostawców produktów i usług dla hotelarstwa. W ubiegłym wzięło w niej udział ponad 400 uczestników z Polski i zagranicy.

 

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *