Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Z Branży » Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” – rozstrzygnięcie konkursu

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” – rozstrzygnięcie konkursu


Muzyczna rywalizacja w konkursie „ibis. tu mieszka muzyka” dobiegła końca. Wyłoniono pięciu  laureatów, którzy nagrają utwory w studiu w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska. Zarejestrowane utwory zwycięzców będą grane w hotelach rodziny ibis w Europie Wschodniej w systemie Jukebox by Deezer Zwycięzcy wystąpią także z piosenkarką Sarsą podczas specjalnego koncertu w jednym z hoteli rodziny ibis.

W zakończonym 1 października głosowaniu internautów, w którym oddano około 60 tys. głosów, wyłonionych zostało 30 najpopularniejszych utworów, z których Sarsa – ambasadorka kampanii wytypowała cztery jej zdaniem najlepsze wykonania. Dodatkowo, jedna osoba spoza finałowej trzydziestki dołączyła do laureatów dzięki „dzikiej karcie”.  Do kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” zgłoszono 267 piosenek nawiązujących do wielu gatunków muzycznych.

Nagrodami dla laureatów będą sesje nagraniowe w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska, gdzie specjalnie na potrzeby kampanii stworzono studio nagraniowe. Single zostaną zarejestrowane przy wsparciu Dominika Buczkowskiego i Janka Bieleckiego duetu producenckiego Universal Music. Zwycięzcy zaprezentują swoją twórczość również na żywo w towarzystwie Sarsy, podczas koncertu w jednym z hoteli z rodziny ibis, który odbędzie się 23 listopada. W ramach kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”, rodzina hoteli ibis umożliwia nieznanym, utalentowanym i oryginalnym twórcom postawienie pierwszych kroków w profesjonalnej muzycznej karierze. Od 5 września soliści i zespoły poprzez platformę ibis.com/tumieszkamuzyka wgrywali swoje utwory w formie plików audio lub video. Następnie odbyło się głosowanie internautów.

Dużą liczbę zgłoszeń i dotychczasowe zainteresowanie kampanią skomentowała Hanna Bernakiewicz manager hoteli segmentu ekonomicznego  w Europie Wschodniej w Grupie Orbis. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego,  że konkurs przyciągnął tylu artystów. Cieszy nas także zainteresowanie ze strony głosujących na ulubione wykonania internautów. Utwierdza nas to w przekonaniu, że muzyka jest ważnym elementem w kreowaniu pozytywnych doświadczeń, także wśród naszych hotelowych gości. Pozytywny odbiór konkursu  sprawił, że z optymizmem patrzymy zarówno na dalsze etapy kampanii, jak i na pozostałe muzyczne działania hoteli z rodziny ibis.

Ideą kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” jest nawiązanie do obecnych w kulturze zachodniej połączeń muzyki z hotelami, w ramach której są one nie tylko przystankami w podróżach wielu artystów, ale również miejscami powstania utworów oraz inspiracji do nich. Poprzez kampanię, rodzina hoteli ibis pokazuje, że również goście mogą poczuć twórczą atmosferę we wnętrzach jej obiektów dzięki muzyce.

 


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Małgorzata Chechlińska odpowiada burmistrzowi Zakopanego

Małgorzata Chechlińska zajęła stanowisko w związku z oświadczeniem wystosowanym przez burmistrza miasta Zakopane (pisaliśmy o nim TUTAJ). Poniżej publikujemy pełną treść listu. SZANOWNY PAN LESZEK (...)

Focus Hotels chce otworzyć hotel w Bukareszcie

Polska sieć Focus Hotels otworzyła biuro w Bukareszcie, które będzie odpowiedzialne za rozwój sieci na terenie Rumunii, Węgier, Czech oraz Słowacji. Jak zapowiada Łukasz Płoszyński (...)

Nowy dyrektor regionalny IGHP na Warmię i Mazury – Mariusz Pawliczak z Krasickiego

Mariusz Pawliczak, dyrektor generalny hotelu Krasicki w Lidzbarku Warmińskim został dyrektorem regionalnym Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego na Warmię i Mazury. Mariusz Pawliczak jest dyrektorem hotelu (...)

ABC Inwestycji Hotelowych

Wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza” wszyscy prenumeratorzy otrzymają także raport „ABC Inwestycji hotelowych”. Uruchomienie ekonomicznego hotelu ze 100 pokojami wymaga minimum 20 mln zł. Koszt (...)

Prezes Nosalowego Dworu w panelu dotyczącym hoteli resortowych podczas Hotel Trends Poland&CEE

Wiktor Wróbel, prezes zarządu Grupy Nosalowy Dwór, weźmie udział w panelu „Rynek hoteli resortowych w Polsce – kreowanie marki, nakłady i zwrot z inwestycji” podczas (...)
Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA