Tak będą wyglądały pokoje w hotelu Hampton by Hilton w Kaliszu

Budowa powstającego w rewitalizowanej fabryce fortepianów kompleksu biurowo - hotelowo - kulturalnego Calisia One przebiega zgodnie z harmonogramem. W budynku trwają prace przygotowawcze do otwarcia pierwszego w regionie hotelu Hampton by Hilton.


Obiekt ma przyjąć gości już w grudniu 2018 roku. Jak zapowiada inwestor oraz projektant – wnętrza kaliskiego hotelu będą skomponowane z naturą i miastem oraz uzupełnione czarno białymi zdjęciami Kalisza, a także detalami nawiązującymi do zabytkowej fabryki fortepianów.



FB Antczak, inwestor kompleksu Calisia One, w lipcu 2016 roku podpisał umowę franczyzową z marką Hilton Worldwide. Kaliski hotel będzie jednym z 13 planowanych w Polsce obiektów pod marką Hampton by Hilton i dołączy do ponad 4700 obiektów hotelowego giganta w 104 krajach.



Hampton by Hilton Kalisz to ponad 6 000 mkw. powierzchni z ponad 100 pokojami, salami konferencyjnymi, centrum fitness, SPA oraz basenem. Oprócz części hotelowej, w kompleksie Calisia One zaplanowano także przestrzeń biurowo-usługową o powierzchni 4000 mkw. Dopełnieniem całego założenia architektonicznego, przygotowanego przez pracownię MODOarchitektura z Poznania, będzie wewnętrzny nowoczesny, zielony dziedziniec wraz z zapleczem handlowo – gastronomicznym.

Jak podkreśla Ewa Wereszczyńska z pracowni Molecularch - projektantka wnętrz w Hampton by Hilton Kalisz - to właśnie unikatowa lokalizacja z ogrodem i kontekst historyczny stanowiły największą inspirację do projektowania wnętrz inwestycji:

- Wnętrza nowego hotelu marki Hampton by Hilton będą skomponowane z naturą. Zależało mi, by świeżość i spokój zieleni oraz dostojność i duch otoczenia przenikały wprost do hotelu, dając poczucie ponadczasowej elegancji i harmonii. Ta idea towarzyszyła mi na etapie pracy twórczej, czego odzwierciedleniem są odpowiednio dobrane kolory w pokojach: wiodąca spokojna zieleń oraz barwy natury: beże, brązy. Uzupełnieniem kolorystyki będą również odpowiednio dobrane wzory i subtelne tekstury prezentujące motywy natury. Całość dopełnią czarno białe zdjęcia Kalisza oraz detali zabytkowej fabryki fortepianów.

Jak podkreśla Marcin Antczak, inwestor Calisia One wybór Hampton by Hilton przy projekcie Calisia ONE był dogłębnie przemyślanym krokiem:
- Marka Hampton by Hilton świetnie przyjęła się w Polsce i jest najbardziej popularną na naszym rynku ze wszystkich 13 brandów hotelowego giganta. Ale Hilton to nie tylko standard pokoi i całego obiektu, to także duża waga przykładana do jakości obsługi gości. Specjalnie przeszkolony zespół Hampton by Hilton dba o zachowanie przyjaznej, autentycznej i troskliwej atmosfery określanej jako Hamptonality. W naszym mieście brakowało do tej pory obiektu hotelowego tej klasy. Dzięki centralnej lokalizacji, będzie to miejsce idealne dla biznesu. Jednocześnie na pewno będzie ważnym atutem, także dla potencjalnych najemców części biurowej.


Założona przez Marka Antczaka firma FB Antczak od ponad 35 lat realizuje obiekty biurowe, mieszkaniowe, przemysłowe oraz użyteczności publicznej, w systemie generalnego wykonawstwa. Prowadzi także działalność deweloperską.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *