Sprzedaż konferencji w Akademii Hotelarza

W piątek 20 października odbyło się 12 z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem szkolenia była skuteczna sprzedaż usług konferencyjnych. W warsztatach prowadzonych przez Wojciecha Liszkę, wcześniej przez 11 lat związanego z marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie, a od 2015 roku CEO firmy Z—Factor wzięło udział kilkunastu hotelarzy, reprezentujących obiekty z całej Polski. Podczas szkolenia omówiono zagadnienia związane z tworzeniem skutecznych ofert, budowaniem przewagi konkurencyjnej, nowoczesnymi narzędziami konferencyjnymi, a także zwiększaniem przychodów hotelu i włączaniem do sprzedaży wszystkich jego działów. W opinii uczestników wyrażonej w anonimowych ankietach, szkolenie stało na bardzo wysokim poziomie, a przekazane wskazówki pozwolą na optymalizację procesu w zarządzanych przez nich obiektach. Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już 26 października do hotelu Sopot Marriott Resort & Spa. Szczegóły pod linkiem www.akademia-hotelarza.com  

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *