Innowacyjne pomysły dla hotelowych łazienek od Accorhotels

Accorhotels chce się pożegnać ze zwykłymi łazienkami hotelowymi, przekształcając je dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym. Aby to osiągnąć, zdecydowała się na niestandardowy w branży hotelarskiej sposób działania i organizuje „Guest Experience Challenge”, czyli warsztaty start-upowe w formie konkursu. W trakcie wydarzenia, którego gospodarzem będzie sieć hoteli Novotel, zgłoszone zespoły zaprezentują innowacyjne pomysły dla hotelowych łazienek. Najlepsze z nich będą mieć szansę na wdrożenie w Accorhotels w Europie Wschodniej.


W pierwszej, grudniowej edycji, pilotażowo zaplanowane jest „Guest Experience Challenge” w Warszawie. Wydarzenie potrwa jeden dzień, w trakcie, którego odbędą się twórcze sesje warsztatowe, a ich wynikiem będzie prezentacja finalnych koncepcji.
Tematem warsztatów jest łazienka, a celem zadania konkursowego – stworzenie technologicznego rozwiązania, które zwiększy u gości poczucie komfortu, zadowolenia z pobytu i bliskości z marką. p. Obszarów jest wiele – m.in. design, światła, rozkład temperatury, zapachy. Zgłoszone pomysły powinny być gotowe do realizacji lub mieć formę zaawansowanych prototypów, aby rzeczywiście mogły zostać wdrożone.


Idea
Marka Novotel w Europie Wschodniej jest jedną z pierwszych w branży hotelarskiej, która organizuje warsztaty start-upowe, aby zyskać świeże, kreatywne spojrzenie na doświadczenia, jakie hotele mogą zaoferować gościom dzięki nowym technologiom.
Accorhotels jest obecnie zaangażowany w ambitny, międzynarodowy plan rozwoju digitalowego, który obejmuje wspieranie rozwiązań w zakresie zaawansowanych technologii. Wszystko po to, aby zapewnić naszym gościom jeszcze bardziej wyjątkowe doświadczenia – mówi Luc Gesvret, chief top-line officer, Accorhotels Eastern Europe. I kontynuuje - Wykorzystanie nowoczesnych technologii ma wyróżnić „guest experience” w naszych hotelach w stosunku do konkurencji i sprawić, że Accorhotels będzie liderem w branży.
Dodaje również -Zgodnie z filozofią „Enjoy life at Novotel” dążymy do ciągłego udoskonalania wrażeń związanych marką Novotel, a emocje są dla nas ważnym elementem tego procesu. Do stworzenia Guest Experience Challenge zainspirowała nas idea hakatonów uosabiających kreatywne i nowatorskie rozwiązania, których poszukujemy dla naszych gości. Nowoczesność jest wpisana w DNA marki Novotel. Jest ona dla Grupy Accorhotels „inkubatorem innowacyjności” i będzie gospodarzem kolejnych twórczych inicjatyw, a wypracowane koncepcje staną się inspiracją dla naszych pozostałych marek. Mamy również ambicje, aby inspirować całą branżę, stymulować do poszukiwania nowych rozwiązań i przede wszystkim – wyznaczać w niej nowe trendy.


Nagrody i kryteria wyboru
Na trzy najlepsze projekty czekają nagrody finansowe - 2000€ za pierwsze miejsce, 1500€ za drugie i 1000€ za trzecie. Dodatkowo, główny finalista zostanie zaproszony do współpracy przy wdrożeniu swej idei w obiektach Accorhotels w Europie Środkowo-Wschodniej. Co wiecej, zwycięska drużyna będzie mogła zamienić nagrodę pieniężną na możliwość przedstawienia swojego pomysłu przed Central Innovation Unit w Paryżu i powalczyć o globalny kontrakt.
Wszystkie projekty przedstawione podczas wydarzenia będą oceniane według następujących kryteriów: nowoczesność i atrakcyjność koncepcji, jej jakość i funkcjonalność, łatwość wdrożenia,  estetyka i design, potencjał społeczny, czy zgodność z tematem. W jury zasiądą przedstawiciele Accorhotels oraz Challange Rocket – eksperta w zakresie organizacji hakatonów, który odpowiada za techniczny przebieg wydarzenia.


Wyniki zostaną ogłoszone oficjalnie na początku stycznia.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *