Pracownicy Louvre Hotels Group dobroczynnie

Ponad 240 pracowników z 14 polskich hoteli Golden Tulip, Campanile i Premiere Class wzięło udział w tegorocznej edycji kampanii charytatywnej „Szlacheta Paczka”, największej świątecznej akcji społecznej w Polsce. W tym roku przedstawiciele Grupy działali przede wszystkim lokalnie, pomagając czterem rodzinom w różnych częściach kraju.


Niesiona przez nich pomoc miała bardzo szeroki i różnorodny charakter - „szlachetne paczki” od Louvre Hotels Group zawierały produkty spożywcze, ubrania, artykuły higieniczne i kosmetyczne, sprzęty gospodarstwa domowego, zabawki i narzędzia.

Udział w kolejnej już edycji „Szlachetnej Paczki" w którą łącznie w 2017 r. zaangażowało się ponad 105 tys. darczyńców, niosąc pomoc blisko 20 tys. rodzin w potrzebie, to działanie spójne z filozofią Grupy. LHG co roku wspiera akcje charytatywne w okresie zimowym, dołączając tę tradycję do szeregu innych aktywności społecznych promowanych wśród pracowników, takich jak m.in. wspólne charytatywne imprezy biegowe.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *