Ostatnie w tym roku spotkanie z Akademią Hotelarza

W ostatni czwartek 14 grudnia w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się szesnaste i zarazem ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu wykorzystania najnowszych trendów w marketingu hotelowym. Krzysztof Stęplowski, ekspert z zakresu marketingu internetowego, który już od ponad 10 lat doradza hotelom przy tworzeniu i optymalizacji strategii marketingowych omówił z uczestnikami zagadnienia związane m.in. z przeglądem marketingowych trendów na przyszły rok, zasadnością pozycjonowania stron internetowych hoteli, najnowszych rozwiązaniach związanych z reklamą hotelu wyszukiwarkach, czy przeglądem nowości w systemie Facebook Ads. Uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno poziom, jak i praktyczny aspekt szkolenia. Szczegóły dotyczące szkoleń Akademii Hotelarza na 2018 rok już niebawem będą dostępne na stronie www.akademiahotelarza.com

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *