Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Holiday Inn – Marką Roku 2017

Holiday Inn – Marką Roku 2017


Holiday Inn został marką roku w rankingu 7 NAJ „Hotelarza”. Wyróżnienia w tej kategorii przyznaliśmy markom: Radisson Blu i Holiday Inn Express.


Holiday Inn to najszybciej rozwijająca się marka hotelarska w tym roku na polskim rynku. Pod koniec grudnia otwarty został Holiday Inn City Center z 254 pokojami – pierwszy w Warszawie (od czasu przejścia Holiday Inn na Złotej pod markę Mercure) i szósty w Polsce. Ale tytułu Marki Roku nie dostaje się tylko za otwarcie jednego, nawet bardzo dobrego, hotelu. Tytuł ten należy się Holiday Inn również i przede wszystkim za największą liczbę pokoi, na jakie podpisano umowy franczyzowe w tym roku – blisko 600 w dwóch obiektach w Warszawie: na Służewcu i przy Dworcu Zachodnim. A powstaje również Holiday Inn na gdańskiej Wyspie Spichrzów z 236 pokojami. Czyli już działa pod nią ponad tysiąc pokoi, a w przygotowaniu jest ponad 800 kolejnych.

 

Wyróżnienia

Radisson Blu

Wyróżnienie dla tej marki należy się już choćby za to, że otworzyła największy hotel w tym roku w Polsce – w Świnoujściu z 340 pokojami, i to w świetnej lokalizacji (a jednocześnie udanie zadebiutowała w segmencie Resort, w którym dotychczas nie była obecna). Należy się również za podpisanie umowy na hotel w Sopocie z 230 pokojami. A jeśli dodać do tego wcześniej podpisane umowy na Radissony Blu w Zakopanem i Szklarskiej Porębie (i nieoficjalne informacje, że kolejny miałby powstać w centrum Katowic na miejscu zamkniętego hotelu Silesia), marka ta okazuje się jedną z najszybciej rozwijających się w Polsce. A już działa pod nią siedem hoteli.

 

Holiday Inn Express

Ta jedna z trzech największych marek hotelowych na świecie, w Polsce ma tylko jeden hotel (1!) – w Poleczki Business Park przy Okęciu ze 117 pokojami. Rok 2017 można uznać dla tej marki za przełomowy: podpisała umowy na ponad 600 pokoi w trzech hotelach – w prestiżowej inwestycji The Warsaw HUB na bliskiej Woli, na Służewcu biurowym i przy lotnisku Rzeszów-Jasionka. Świetny rok, choć taka marka jak Holiday Inn Express powinna walczyć pod względem dynamiki rozwoju w kategorii z Hamptonami i ibisami.

Więcej w grudniowym wydaniu "Hotelarza".

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Orbis sprzedał ibisa w Zabrzu

Grupa Orbis sprzedała za 7,6 mln zł hotel ibis w Zabrzu ze 114 pokojami, zawierając jednocześnie długoterminową umowę franczyzy. Do transakcji doszło jeszcze w ub (...)

W lipcu ruszyć ma hotel Golden Tulip Magnus Bielsko-Biała w Bystrej

1 lipca w Bystrej pod Bielskiem-Białą otwarty ma zostać 4-gwiazdkowy hotel Golden Tulip z 77 pokojami i 11 domkami wypoczynkowymi oraz czterema salami konferencyjnymi, basenem (...)

106-pokojowy Raffles Europejski zatrudni ponad 200 pracowników

Raffles Europejski Warsaw, którego otwarcie zaplanowano w pierwszym kwartale 2018 roku planuje zatrudnić ponad 200 pracowników. Zaprasza „osoby z pasją, aby dołączyły do zespołu i (...)

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018

Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez wydawcę miesięcznika „Hotelarz” konferencji Hotel Investment Trends (...)

Budowa hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów nabiera tempa

Spółka Mokotów Business & Airport Hotel, inwestor powstającego na Służewcu w Warszawie hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, rozpoczęła współpracę z grupą doradczą hotelAG (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:



Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA