Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Z Branży » Obsługa w Hiltonie sprawdzi pokój, nawet z wywieszką „nie przeszkadzać”

Obsługa w Hiltonie sprawdzi pokój, nawet z wywieszką „nie przeszkadzać”


Hilton Worldwide zmienia swoją politykę dotyczącą prywatności gości. Obsługa hoteli zastrzega sobie prawo do wizualnej kontroli pokoi, jeśli plakietka "nie przeszkadzać" wywieszona jest dłużej niż przez 24 kolejne godziny.


Wewnętrzna procedura sieci Hilton przewiduje, że w takich wypadkach członkowie zespołów powinni informować kierowników ds. bezpieczeństwa lub dyżurnych, którzy powinni sprawdzić zajęte pokoje „aby zapewnić dobre samopoczucie gości i sprawdzić stan pokoju”.


Wprawdzie rzecznik firmy Hilton, Nigel Glennie, nie przyznał, że wprowadzone obostrzenia mają związek z ostatnimi wydarzeniami w USA, jednak nieoficjalnie wiadomo, że impulsem do wprowadzenia zmian była strzelanina w Las Vegas, w trakcie której napastnik otworzył ogień z okna hotelu Mandalay Bay. 64-latek zaatakował ludzi bawiących się na festiwalu Route 91 Harvest. W ataku zginęło 58 osób, a około 500 zostało rannych i była to najbardziej krwawa strzelanina we współczesnej historii Stanów Zjednoczonych. Uznano, że planowanie zamachu było w dużej mierze ułatwione, dzięki dotychczasowym zasadom hotelowym, wedle których nie przeszkadzano gościom, którzy sobie tego nie życzą.


W przeszłości wywieszenie zawieszki „nie przeszkadzać” skutkowało tym, że pokój był pomijany przy sprzątaniu i nie poddawany inspekcji przez cały czas pobytu w nim gości.


 

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Orbis sprzedał ibisa w Zabrzu

Grupa Orbis sprzedała za 7,6 mln zł hotel ibis w Zabrzu ze 114 pokojami, zawierając jednocześnie długoterminową umowę franczyzy. Do transakcji doszło jeszcze w ub (...)

W lipcu ruszyć ma hotel Golden Tulip Magnus Bielsko-Biała w Bystrej

1 lipca w Bystrej pod Bielskiem-Białą otwarty ma zostać 4-gwiazdkowy hotel Golden Tulip z 77 pokojami i 11 domkami wypoczynkowymi oraz czterema salami konferencyjnymi, basenem (...)

106-pokojowy Raffles Europejski zatrudni ponad 200 pracowników

Raffles Europejski Warsaw, którego otwarcie zaplanowano w pierwszym kwartale 2018 roku planuje zatrudnić ponad 200 pracowników. Zaprasza „osoby z pasją, aby dołączyły do zespołu i (...)

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018

Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez wydawcę miesięcznika „Hotelarz” konferencji Hotel Investment Trends (...)

Budowa hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów nabiera tempa

Spółka Mokotów Business & Airport Hotel, inwestor powstającego na Służewcu w Warszawie hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, rozpoczęła współpracę z grupą doradczą hotelAG (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:



Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA