Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » 11/2013, SPA » Zmiana oferty hotelowego SPA

Zmiana oferty hotelowego SPA

Ofertę zabiegową w hotelach SPA należy co jakiś czas aktualizować. Dlaczego? Bo takie są oczekiwania gości. W pewnym momencie nudzą się oni dotychczasowymi zabiegami i oczekują nowości. „Klient nasz pan”, więc menu SPA trzeba dopasować do jego oczekiwań, wzbogacając o nowe masaże i rytuały. Z tym procesem się wiążą się pewne trudności. Jak się do tego przygotować?



Nawet stali goście, zadowoleni z jakości świadczonych usług SPA i ze względu na nią powracający do miejsca, gdzie oferta spełnia ich oczekiwania, po doświadczeniu kilkunastu zabiegów z menu SPA zaczną w pewnym momencie pytać o nowe usługi i nowe kosmetyki. Taka jest po prostu natura ludzka.

Zmieniać co dwa lata

Goście szukają nowych doznań i są gotowi za nie zapłacić. Będą wręcz dopominać się o nowe zabiegi, a jeśli ich nie dostaną, poszukają ich u konkurencji. Dlatego firmy kosmetyczne znające potrzeby gości SPA starają się minimum dwa razy w roku wprowadzać nowe zabiegi do swojej oferty, jednak dla grona bywalców SPA jest to zbyt mało. Jeśli gość spędza w SPA jeden weekend w miesiącu, codziennie wykonując jeden zabieg, po kilkunastu miesiącach nie bardzo ma w czym wybierać, bo wszystkie zna już prawie równie dobrze jak terapeuta, który zabiegi wykonuje. Dlatego Menu SPA powinno być uważnie analizowane i co dwa lata zmieniane, aby nie znudzić nim stałych gości, przyciągać nowych i nie być posądzonym o zatrzymanie się w miejscu, gdy na rynku pojawia się wiele nowości. Decyzja o zmianie oferty to jedno, ale jej wprowadzenie w życie to drugie. Nie można tego dokonać z dnia na dzień. Jest to proces, który trzeba zaprojektować i zaplanować w czasie. Wymaga to wiedzy z zakresu kosmetyki, marketingu oraz trendów obowiązujących na rynku, a czasami także badań opinii w postaci ankiet gości hotelu. Przystępując do pracy warto podzielić ją na poszczególne etapy i ustalić harmonogram działań, jakie mamy do zrealizowania.

Nowe marki

Pierwszy etap powinien opierać się o ana [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.



Dostęp dla prenumeratorów Hotelarza
Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


Autor: Anita Bajdalska

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Ostatnie w tym roku spotkanie z Akademią Hotelarza

W ostatni czwartek 14 grudnia w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się szesnaste i zarazem ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Akademii (...)

7 NAJ w najnowszym „Hotelarzu”

Już po raz dziewiąty redakcja „Hotelarza” w ramach podsumowania roku przyznaje swoje nagrody 7 NAJ (bo w siedmiu kategoriach), którymi wyróżnia ludzi, hotele, sieci i (...)

Zainwestuj w rodzinną rekreację i biznesową integrację w nadwiślańskim pejzażu

Inwestorów i dzierżawców zainteresowanych wieloletnim wydzierżawieniem nowoczesnego obiektu restauracyjno-konferencyjnego „Wyspa Wisła” zaprasza do inwestowania Towarzystwo Przyjaciół Stężycy. Cena dzierżawy do uzgodnienia. Możliwa jest również sprzedaż (...)

Znamy termin i miejsce Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018

Hotel Investment Trends Poland&CEE, druga edycja organizowanego przez wydawcę „Hotelarza” forum poświęconego inwestycjom hotelowym w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej odbędzie się 17 maja przyszłego roku (...)

Recepcjonista Roku 2017 – Aleksandra Hinz z Sofitela Grand Sopot

Rozstrzygnięty został konkurs na Recepcjonistę Roku 2017 organizowany przez polską sekcję Stowarzyszenia Zastępców Dyrektorów Generalnych  i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych – A.I.C.R. Polska. Wygrała Aleksandra (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA