Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1), NASZE SZKOLENIA » Praktycznie o revenue management

Praktycznie o revenue management


We wtorek w warszawskim hotelu Airport Okęcie odbyło się dwunaste w tym roku szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Ponad 20 uczestników doskonaliło swoje umiejętności z zakresu revenue management.

Revenue management stosowany jest w hotelarstwie coraz powszechniej ze względu na skuteczność w podwyższaniu wyników finansowych. Jako narzędzie zarządzania RM został zapożyczony z lotnictwa pasażerskiego, gdzie również chodzi o to, by w jak najkrótszym czasie sprzedać jak największą liczbę miejsc i zmaksymalizować przychód.



Trenerem podczas wtorkowego szkolenia była Agnieszka Kasprzak, jeden z najlepszych specjalistów z tej dziedziny w Polsce. Jest ona revenue managerem w Louvre Hotels Group. W hotelarstwie pracuje od 1990 roku, od roku 2005 zajmowała się wdrożeniem metod RM w Grupie Hotelowej Orbis jako Regionalny Revenue Manager. W kwietniu 2011 roku objęła stanowisko Revenue Managera w Louvre Hotels Group, obecnego w Polsce pod markmi hoteli: Golden Tulip, Campanile i Premiere Classe.

Korzystając z ogromnej wiedzy i doświadczenia Agnieszki Kasprzak uczestnicy szkolenia mogli zapoznać się z niezbędnymi definicjami RM, podstawowymi wskaźnikami oraz zgłębić problem segmentacji, kanałów dystrybucji cenników. Potem nadeszła pora na warsztaty praktyczne podczas których uczestnicy doskonalili swoje umiejętności pracując na realnych przykładach.
Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny warsztatów, jak i ich praktyczne zastosowanie.

Na kolejne spotkania z Akademią Hotelarza zapraszamy już od lutego przyszłego roku.

Już niebawem na www.akademiahotelarza.com poinformujemy o szkoleniach planowanych na I półrocze 2016.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Nowa dyrektor ibis Styles Gniezno

Dyrektorem ibisa Styles Gniezno została Monika Pawlik, która od czerwca pracowała jako manager gastronomii tego hotelu. Wcześniej przez 13 lat związana była z gastronomią Pałacu (...)

Praktycznie o revenue management w Akademii Hotelarza

Praktyczne zastosowanie „Revenue management”, czyli maksymalizacja przychodów w hotelu, było tematem kolejnego ze szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w ostatni 7 grudnia w hotelu (...)

Budimex wybuduje hotel w Uniejowie za ponad 65 mln zł

Budimex został wybrany generalnym wykonawcą Aparthotelu Uniejów (ostatecznie obiekt ma zostać skategoryzowany na 4-gwiazdki). Łączna wartość inwestycji to 65 mln 128 tys. zł, a budowa (...)

Z Marriotta w Sopocie do Hamptona by Hilton Gdańsk Lotnisko

Kamil Lipski, przez ostatnie 6 lat dyrektor sprzedaży w hotelu Sopot Marriott Resort&Spa (funkcjonującego wcześniej pod nazwą Mera Spa Hotel), objął stanowisko zastępcy dyrektora generalnego (...)

Michał Całka na czele Holiday Inn Dąbrowa Górnicza

Michał Całka został dyrektorem generalnym hotelu Holiday Inn w Dąbrowie Górniczej. Zastąpił Macieja Kaczmarczyka, który został dyrektorem ds. rozwoju i inwestycji w tej samej spółce (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA