Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2), NASZE SZKOLENIA » Zarządzanie działem sprzedaży w ramach Akademii Hotelarza

Zarządzanie działem sprzedaży w ramach Akademii Hotelarza


W czwartek 18 lutego w warszawskim czterogwiazdkowym Airport Hotel Okęcie odbyło się pierwsze z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza, poświęcone budowaniu i zarządzaniu efektywnym działem sprzedaży w hotelu.

Podczas szkoleń Akademii uczestnicy – głównie właściciele i kadra zarządzająca hoteli z całej Polski, nie tylko podnoszą swoje kompetencje, ale mają również okazję poznać metody stosowane przez inne obiekty i menadżerów pracujących w różnych typach hoteli.

Tym razem swój punkt widzenia zaprezentowali przedstawiciele hotelu wypoczynkowego (Radosław Altheim, dyrektor generalny pięciogwiazdkowego, 155 pokojowego hotelu Grand Tiffi w Iławie), oraz miejskiego (Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna czterogwiazdkowego, 264 pokojowego hotelu Airport Okęcie z Warszawy).



Podczas części przedpołudniowej Radosław Altheim omówił zagadnienia związane z metodami rekrutacji, weryfikowania kompetencji i selekcji kandydatów do pracy, a także delegowaniem zadań i rozliczaniem z ich realizacji.



Elżbieta Nitsze przedstawiła z kolei planowanie budżetu i wyników działu sprzedaży w zależności od obiektu, metody raportowania i kontroli, a także najskuteczniejsze metody motywacyjne i systemy prowizyjne.

Uczestnicy wysoko ocenili zarówno zakres tematyczny, jak i użyteczność szkolenia.

Na kolejne spotkanie z Akademią Hotelarza zapraszamy już 3 marca do Krakowa, gdzie odbędzie się szkolenie „Zyskowna gastronomia hotelowa”.
Szczegóły na www.akademia-hotelarza.pl



Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Czy polskie hotelarstwo może poradzić sobie bez pracowników ze Wschodu?

Najniższy poziom stopy bezrobocia w kraju spowodował, że niemal wszystkie hotele w Polsce muszą zatrudniać pracowników ze Wschodu. W najnowszym „Hotelarzu” przedstawiamy procedury, koszty, możliwości (...)

Dwie konferencje 2017 za nami

POD PATRONATEM HOTELARZA W dniach 26-27 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz 9-10 listopada w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się największa (...)

CAD podpisuje umowę z IHG w obecności wicepremiera

W obecności Mateusza Morawieckiego, wicepremiera i ministra rozwoju, Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development oraz David Kellett, wiceprezes ds. rozwoju i analizy inwestycji w (...)

Małgorzata Morek z Orbisu do Hiltona

Małgorzata Morek po 20 latach spędzonych w Grupie Orbis, dołączyła do zespołu Hilton jako dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialna za obszar Polski i Europy Wschodniej. Drugą (...)

Katowicki hotel Best Western Premier Forum zmienia markę na Park Inn by Radisson

Sieć Carlson Rezidor sfinalizowała proces podpisywania umowy dotyczącej otwarcia trzeciego hotelu Park Inn by Radisson w Polsce. W pierwszym kwartale przyszłego roku zadebiutuje pod tą (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA