Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2), NASZE SZKOLENIA » Revenue Management w ramach Akademii Hotelarza

Revenue Management w ramach Akademii Hotelarza


Za nami drugie w tym roku spotkanie hotelarskich profesjonalistów w ramach Akademii Hotelarza. W warszawskim Airport Hotel Okęcie kilkudziesięciu hotelarzy z całej Polski wzięło udział w szkoleniu z zakresu Revenue Management, czyli polityce zarządzania ceną w hotelu.



Spotkanie prowadziła Agnieszka Kasprzak, jedna z najlepszych i najbardziej cenionych specjalistek z zakresu RM w Polsce. Agnieszka zarządza polityką cenową wszystkich hoteli Marek Golden Tulip, Campanile i Premiere Classe w Polsce.



Podczas pierwszej części spotkania omówione zostały zagadnienia związane z podstawowymi pojęciami i wskaźnikami w RM, a także obliczaniem indeksów rynkowych jak MPI, ARI, czy RGI i kontrolą cennika.

Podczas sesji popołudniowej przedstawiono podstawowe metody optymalizacji i zarządzania ceną, oraz ich wpływ na zwiększenie przychodów hotelu.
Uczestnicy tradycyjnie już bardzo wysoko ocenili w ankietach poszkoleniowych zarówno poziom szkolenia, jak i użyteczność otrzymanych informacji.

Na kolejne szkolenie z zakresu Akademii Hotelarza – warsztaty praktyczne z zakresu RM (praca z komputerami), zapraszamy już 7 kwietnia.

Szczegóły na www.akademia-hotelarza.pl

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Czy polskie hotelarstwo może poradzić sobie bez pracowników ze Wschodu?

Najniższy poziom stopy bezrobocia w kraju spowodował, że niemal wszystkie hotele w Polsce muszą zatrudniać pracowników ze Wschodu. W najnowszym „Hotelarzu” przedstawiamy procedury, koszty, możliwości (...)

Dwie konferencje 2017 za nami

POD PATRONATEM HOTELARZA W dniach 26-27 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz 9-10 listopada w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się największa (...)

CAD podpisuje umowę z IHG w obecności wicepremiera

W obecności Mateusza Morawieckiego, wicepremiera i ministra rozwoju, Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development oraz David Kellett, wiceprezes ds. rozwoju i analizy inwestycji w (...)

Małgorzata Morek z Orbisu do Hiltona

Małgorzata Morek po 20 latach spędzonych w Grupie Orbis, dołączyła do zespołu Hilton jako dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialna za obszar Polski i Europy Wschodniej. Drugą (...)

Katowicki hotel Best Western Premier Forum zmienia markę na Park Inn by Radisson

Sieć Carlson Rezidor sfinalizowała proces podpisywania umowy dotyczącej otwarcia trzeciego hotelu Park Inn by Radisson w Polsce. W pierwszym kwartale przyszłego roku zadebiutuje pod tą (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA