Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2), NASZE SZKOLENIA » Sprzedaż konferencji i bankietów w Akademii Hotelarza

Sprzedaż konferencji i bankietów w Akademii Hotelarza


Ponad 20 uczestników reprezentujących hotele z całej Polski, inspirujące dyskusje, nowe spojrzenie na kreatywną sprzedaż konferencji i bankietów przedstawione przez wysokiej klasy specjalistów – to wszystko działo się podczas piątego w tym roku szkolenia z cyklu Akademii Hotelarza.



Podczas pierwszej części szkolenia Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny SoundGarden Hotel i laureat nagrody „Hotelarz Roku 2014” w kategorii „Dyrektor hotelu do 35 Roku Życia” przedstawił zagadnienia związane z tworzeniem rentownych i konkurencyjnych ofert cenowych, oraz roli relacji jako ważnego elementu polityki sprzedażowej.



W części drugiej szkolenia Wojciech Liszka, CEO firmy Z-Factor omówił tematykę związaną z budową przewagi nie tylko dzięki cenie. Na przykładach rozpracował kwestie kreatywnego odpowiadania na zapytania ofertowe. Przedstawił także nowoczesne metody i narzędzia sprzedażowe.

Na kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza zapraszamy już 12 maja.

Szczegóły na WWW.akademiahotelarza.com


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Minister sportu i turystyki gościem specjalnym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2017

Minister sportu i turystyki Witold Bańka wygłosi wykład na otwarcie V edycji konferencji Hotel Trends Poland & CEE, która odbędzie się w dniach 27-28 listopada (...)

Interferie wybudują duży hotel w Dąbkach

Spółka Interferie zaprezentowała założenia budowy 304-pojowego, 4-gwiazdkowego hotelu w nadmorskich Dąbkach. Inwestycja  wpisuje się w strategię firmy polegającą na budowie dużych obiektów hotelowych typu „all (...)

Q Hotel z kapitałem na nowe inwestycje

W zakończonym procesie negocjacji z bankami, sieć Q Hotel osiągnęła porozumienie w sprawie współpracy z Pekao SA. W ramach podpisanej umowy sieć otrzyma środki w (...)

IHG wprowadza nową markę

Grupa InterContinental Hotels Group (IHG) ogłosiła, że wprowadza na rynek nową markę hotelową, pozycjonowaną pomiędzy segmentem budżetowym, a średnim. Pierwszy hotel pod marką  Avid Hotels (...)

Zyskowna gastronomia w ramach Akademii Hotelarza

W ostatni czwartek w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne ze szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania były zagadnienia związane (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA