Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2), NASZE SZKOLENIA » Sprzedaż konferencji i bankietów w Akademii Hotelarza

Sprzedaż konferencji i bankietów w Akademii Hotelarza


Ponad 20 uczestników reprezentujących hotele z całej Polski, inspirujące dyskusje, nowe spojrzenie na kreatywną sprzedaż konferencji i bankietów przedstawione przez wysokiej klasy specjalistów – to wszystko działo się podczas piątego w tym roku szkolenia z cyklu Akademii Hotelarza.



Podczas pierwszej części szkolenia Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny SoundGarden Hotel i laureat nagrody „Hotelarz Roku 2014” w kategorii „Dyrektor hotelu do 35 Roku Życia” przedstawił zagadnienia związane z tworzeniem rentownych i konkurencyjnych ofert cenowych, oraz roli relacji jako ważnego elementu polityki sprzedażowej.



W części drugiej szkolenia Wojciech Liszka, CEO firmy Z-Factor omówił tematykę związaną z budową przewagi nie tylko dzięki cenie. Na przykładach rozpracował kwestie kreatywnego odpowiadania na zapytania ofertowe. Przedstawił także nowoczesne metody i narzędzia sprzedażowe.

Na kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza zapraszamy już 12 maja.

Szczegóły na WWW.akademiahotelarza.com


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Małgorzata Morek z Orbisu do Hiltona

Małgorzata Morek po 20 latach spędzonych w Grupie Orbis, dołączyła do zespołu Hilton jako dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialna za obszar Polski i Europy Wschodniej. Drugą (...)

Kolejny soft brand w portfolio Best Western

Best Western Hotels&Resorts ogłosiły jedenastą markę w ramach swoich struktur, będącą zarazem najnowszym soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western. Wraz (...)

Katowicki hotel Best Western Premier Forum zmienia markę na Park Inn by Radisson

Sieć Carlson Rezidor sfinalizowała proces podpisywania umowy dotyczącej otwarcia trzeciego hotelu Park Inn by Radisson w Polsce. W pierwszym kwartale przyszłego roku zadebiutuje pod tą (...)

Finaliści kategorii Dyrektor generalny hotelu sieciowego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu sieciowego. Ogłoszenie laureatów konkursu odbędzie się podczas (...)

Finaliści w kategorii Dyrektor generalny hotelu niezależnego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu niezależnego. Zwycięzca wyłoniony zostanie przez Kapitułę Konkursu (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA