Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1), NASZE SZKOLENIA » Akademia Hotelarza w Krakowie

Akademia Hotelarza w Krakowie


We wtorek 20 września odbyło się dziewiąte w tym roku i drugie po wakacjach spotkanie hotelarzy w ramach Akademii Hotelarza. Tym razem w krakowskim hotelu andel’s uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu „Budowania strategii sprzedażowych w hotelarstwie”.



Nie ma skutecznej sprzedaży bez zrozumienia swojej pozycji rynkowej i ustalenia długo i krótkofalowego planu działania w stosunku do optymalnie dobranych grup klientów. Ustalenie mierników realizacji celów i ich weryfikacja umożliwiają korektę planu tak aby sprzedaż była zawsze najbardziej efektywna. Dlatego tak ważne jest poznanie procesu budowania skutecznej strategii sprzedażowej.

Tego dotyczyło właśnie szkolenie prowadzone przez Wojciecha Liszkę, założyciela firmy Z-Factor, który wcześniej przez 11 lat związany był z marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie.



Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny szkolenia, jak i jego praktyczny aspekt, podkreślając korzyści wynikające z przepracowania case’ów z własnych hoteli i tym samym pomysłów na konkretne rozwiązania dla swojego biznesu.

Sponsorem szkolenia była firma Żywiec Zdrój.

Na kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, poświęcone Efektywnej organizacji pracy hotelu zapraszamy już I dnia targów World Hotel, 12 października w Warszawie.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

ABC Inwestycji Hotelowych

Wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza” wszyscy prenumeratorzy otrzymają także raport „ABC Inwestycji hotelowych”. Uruchomienie ekonomicznego hotelu ze 100 pokojami wymaga minimum 20 mln zł. Koszt (...)

Prezes Nosalowego Dworu w panelu dotyczącym hoteli resortowych podczas Hotel Trends Poland&CEE

Wiktor Wróbel, prezes zarządu Grupy Nosalowy Dwór, weźmie udział w panelu „Rynek hoteli resortowych w Polsce – kreowanie marki, nakłady i zwrot z inwestycji” podczas (...)

400 prac polskich artystów we wnętrzach hotelu Raffles Europejski w Warszawie

W pierwszym kwartale przyszłego roku pierwszych gości przyjmie długo oczekiwany Raffles Europejski w Warszawie. Hotel odda do dyspozycji gości 106 pokoi i apartamentów, SPA, centrum (...)

Qubus z nowym hotelem w Katowicach?

Spółka Qubus Hotel System  uzyskała decyzję o rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku usługowo-biurowego w Katowicach na hotel, który miałby powstać w biurowcu na rogu (...)

Jan Wróblewski podczas Hotel Trends Poland&CEE

Jan Wróblewski, współzałożyciel i współwłaściciel rodzinnego holdingu Zdrojowa Invest & Hotels z Kołobrzegu, weźmie udział w panelu „Rynek hoteli resortowych w Polsce – kreowanie marki (...)
Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA