Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » NASZE SZKOLENIA, Z Branży » Organizacja działu sprzedaży hotelu

Organizacja działu sprzedaży hotelu


W czwartek 20 października w warszawskim hotelu Courtyard Marriott odbyło się kolejne ze szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania prowadzonego przez Radosława Altheima, dyrektora zarządzającego sieci Q Hotels była organizacja działu sprzedaży hotelu.



Podczas pierwszej części spotkania omówione zostały zagadnienia związane z tym jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży oraz działań marketingowych i promocyjnych, oraz z głównymi zasadami premiowania w hotelarstwie - konstruowaniem planów sprzedażowych i ich indywidualnego rozdziału.

Tematem części popołudniowej były rodzaje systemów prowizyjnych, oraz jak stworzyć skuteczny dział sprzedaży i marketingu.

W zgodnej ocenie uczestników zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność przedstawionej wiedzy stały na najwyższym poziomie.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Minister sportu i turystyki gościem specjalnym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2017

Minister sportu i turystyki Witold Bańka wygłosi wykład na otwarcie V edycji konferencji Hotel Trends Poland & CEE, która odbędzie się w dniach 27-28 listopada (...)

Interferie wybudują duży hotel w Dąbkach

Spółka Interferie zaprezentowała założenia budowy 304-pojowego, 4-gwiazdkowego hotelu w nadmorskich Dąbkach. Inwestycja  wpisuje się w strategię firmy polegającą na budowie dużych obiektów hotelowych typu „all (...)

Q Hotel z kapitałem na nowe inwestycje

W zakończonym procesie negocjacji z bankami, sieć Q Hotel osiągnęła porozumienie w sprawie współpracy z Pekao SA. W ramach podpisanej umowy sieć otrzyma środki w (...)

IHG wprowadza nową markę

Grupa InterContinental Hotels Group (IHG) ogłosiła, że wprowadza na rynek nową markę hotelową, pozycjonowaną pomiędzy segmentem budżetowym, a średnim. Pierwszy hotel pod marką  Avid Hotels (...)

Zyskowna gastronomia w ramach Akademii Hotelarza

W ostatni czwartek w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne ze szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania były zagadnienia związane (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA