Hotele oferują zamówienia na wynos

To może być inspirujące również dla polskiej branży hotelarskiej. Coraz większa liczba hoteli w USA oferuje swoim gościom posiłki na wynos, w dalszą drogę, lub do samolotu – informuje USA Today. Są one pakowane tak, by zmieścić się w bagażu podręcznym i by gość mógł z nimi bez problemu przejść odprawę na lotnisku.

Foto: Hotel Bel-Air, Los Angeles

Hotelowe posiłki są popularne wśród gości, którzy nie chcą płacić wygórowanych cen za często nienajlepszą jakość cateringu oferowanego na pokładach samolotów. Oto kilka przykładów:
  • Hotel Bel-Air w Los Angeles oferuje na zamówienie posiłki, które obejmują m.in. kurczaka po tajsku, czy sałatkę z krabem, a ceny wahają się od 14 dolarów do 34 dolarów.
  • Four Seasons w Bostonie proponuje swoim gościom dania znajdujące się na odwrotnej stronie menu śniadaniowego. Wśród pozycji m.in. sałatka z pomidorów i mozzareli, szarlotka, tosty z dodatkami. Ceny od 25 dolarów.
  • Kimpton's Hotel Monaco w Denver oferuje gościom dania ze specjalnego menu „Śniadania na skrzydłach” składającego się z owoców i jogurtów w cenach od 7 do 10 dolarów.
Chcemy zaoferować coś taniego, wygodnego, zdrowego i lepszej jakości, niż to co goście mogą kupić na lotnisku” - mówi Josh Mayo, dyrektor generalny Panzano, restauracji w hotelu Monaco w Denver.Mamy wielu gości opuszczających hotel wcześnie, aby złapać lot i nie mają oni już czasu, aby zatrzymać się na najważniejszy posiłek dnia, więc pomyśleliśmy, że możemy im pomóc." – dodaje. Hotele twierdzą, że posiłki na wynos są coraz popularniejsze. Hotel Monaco otrzymuje około trzech zamówień każdego dnia. Hotel Bel-Air sprzedaje około 10 tego typu posiłków każdego tygodnia od wprowadzenia usługi około miesiąc temu. Posiłki na wynos, poza aspektem ekonomicznym, mogą być także sposobem na wyróżnienie hotelu i sprawienie, by pobyt w nim był bardziej niezapomniany.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *