Bidroom rzuca wyzwanie największym portalom rezerwacyjnym

Według twórców nowa, powstała w Krakowie platforma ma być tym dla turystyki, czym Skype dla rozmów telefonicznych a Easyjet dla komunikacji lotniczej. Założenia, trzeba przyznać ambitne. Platforma ma być narzędziem łączącym gości z hotelami, ale w inny niż tradycyjnie przyjęty sposób. Klient wypełnia klasyczny formularz, w którym wpisuje wszystkie potrzebne informacje, takie jak daty, ilość osób i specjalne wymagania. Wiadomość przesyłana jest następnie do hoteli wraz z zaproszeniem do złożenia oferty, a nawet licytowania między sobą. Całość trwa maksimum 24 godziny. – Ogromną zaletą Bidroom.com jest to, że zarówno klient, jak i hotel nic nie płacą za korzystanie z platformy, a zaoszczędzone w ten sposób pieniądze mogą być wykorzystane z pożytkiem dla obu stron – mówi Michael Ros z Bidroom.com. Bidroom będzie narzędziem darmowym, – Na razie skupiamy się na zbudowaniu marki i zapewnieniu hotelom i ich klientom wzajemnych korzyści – mówi Casper Knieriem, odpowiadający za finanse projektu.  – Tak znane projekty jak Facebook, Twitter czy Skype pokazały, że można zapewnić doskonałą jakość obsługi za darmo. Chcemy podążyć ich śladem. A Michael Ros dodaje: – Następny krok należy do hoteli i klientów: współdziałając, mamy szansę raz na zawsze uwolnić się od terroru pośredników. Mam nadzieję, że za kilka lat wszyscy będziemy się dziwić, jak mogliśmy się tak dać wykorzystywać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *