Carlson Rezidor zmienia się w Grupę Hotelową Radisson

Grupa Hotelowa Carlson Rezidor podczas International Investment Forum (IHIF) w Berlinie ogłosiła zmianę nazwy i rebranding marki. Odtąd będzie obecna na rynku jako Grupa Hotelowa Radisson. Nowa tożsamość wykorzystywać ma międzynarodową siłę marki Radisson, aby podnosić świadomość na rynku i zwiększać skuteczność marketingową w globalnym port folio. Nowa nazwa handlowa, Radisson Hotel Group, opiera się na partnerstwie pomiędzy Radisson Hospitality, Inc. (wcześniej Carlson Hotels, Inc.) i Rezidor Hotel Group AB, która zawarła umowy master franczyzowe na rozwój kilku marek w całej Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Obecnie Grupa Hotelowa, będąca jedną z 11 największych na świecie, składa się z ośmiu marek hotelowych, z których działa i jest w fazie rozwoju ponad 1 400 hoteli na całym świecie. Wprowadzenie nowej tożsamości grupy stanowi kamień milowy w pięcioletnim planie operacyjnym, który przekształcić ma firmę i sprawić, że stanie się preferowanym wyborem dla gości, właścicieli i inwestorów.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *