Sukces kolejnej edycji HMC

POD PATRONATEM HOTELARZA

Jedna konferencja - kilkadziesiąt godzin spędzonych ze specjalistami, tysiąc uczestników, mnóstwo pozytywnych emocji. Tak w skrócie można podsumować Hotel Marketing Conference 2018, branżową konferencję organizowaną przez Profitroom, która odbyła się w Poznaniu w dniach 4-5 października.


More knowledge
Pierwszy dzień obfitował w inspirujące wykłady. Hotelarze wyposażeni w pakiety startowe spotkali się na Sali Ziemi MTP, by wysłuchać wystąpienia m.in. Bartłomieja Raka z
Socjomanii na temat komunikacji w mediach społecznościowych, czy Macieja Strausa o tym, że warto odkryć i określić wartość dodaną swojego hotelu. Marcin Dragan - założyciel Profitroom zabrał uczestników w podróż do trudnej przeszłości hotelarstwa i dobrze zapowiadającej się przyszłości. Nie zabrakło również paneli dyskusyjnych, w których wzięli udział wyjątkowi specjaliści. Z pewnością serca publiczności skradł prof. Henryk Mruk.

W trakcie przerw uczestnicy korzystali z licznych atrakcji. Tuż obok Sali Ziemi czekała nowość - escape roomy zaprojektowane z myślą o hotelarzach. Można było rozbroić bombę lub spróbować wydostać się z hotelowego pokoju. Dużym zainteresowaniem cieszyła się tzw. ścianka HMC i ramki instagramowe, dzięki którym wielu przedstawicieli branży uwieczniło swoją obecność na konferencji w nietypowej formie.

Przerwy na kawę były również doskonałą okazją do spotkań przy stoiskach Profitroom i partnerów wydarzenia.

More years
Po kilku godzinach przerwy hotelarze i pracownicy Profitroom spotkali się na Gali 10-lecia pierwszej rezerwacji online, którą podobnie, jak pierwszą część spotkania, poprowadził Maciej Kautz.

Zgasły światła, zapadła cisza i wszyscy w Sali Ziemi przyglądali się wyświetlanym na ekranie nazwą hoteli, które ostatecznie zmieniły się w logo Profitroom, którego najważniejszą część stanowią hotelarze. Co się działo 10 lat temu i dlaczego hasło “Simply more bookings” najlepiej określa misję Profitroom? O tym w trakcie gali opowiedział Marcin Dragan. W trakcie spotkania o swoich doświadczeniach opowiadali również Mateusz Zieliński, Joanna Kulesza i Bartosz Sułecki z Profitroom. Na sali pojawił się także pierwszy klient Profitoom - Piotr Lewandowski z Hotel 3 Trio.

Szczególnie zaskakującym momentem gali był fala sygnałów o otrzymanym SMS-ie. Wszyscy uczestnicy konferencji otrzymali wiadomość zawierającą link do strony, na której można było zobaczyć, jak technologia pracuje na rzecz hotelarzy - ile od rana wpłynęło rezerwacji i na jaką kwotę. Bardziej szczegółowo o tym, jak nowoczesne rozwiązania Profitroom pomagają w biznesie, opowiadali sami hotelarze na specjalnie nagranych filmikach.

Finałem gali były specjalne podziękowania prezesa zarządu Krzysztofa Grzędy dla wszystkich pracowników Profitroom: “To dla nas zaszczyt pracować z zespole z
najlepszymi. To dzięki Wam od dekady rozwijamy technologię, która zmieniła branżę na lepsze. Dziękuję”.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *