Revenue management w Akademii Hotelarza

W czwartek 11 października w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów szkoleniowych w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone możliwościom związanym z wdrożeniem praktyki revenue management w hotelu.

Podczas seminarium prowadzonego przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-Commerce w Satoria Group uczestnicy przećwiczyli m.in.tematy związane z:
  • komponentami Revenue Management oraz  historią tej praktyki biznesowej
  • kulturaą Revenue management-u, miejsca i jej roli w zależności od organizacji
  • segmentacji rynkowej
  • prognozowaniem - rodzajami prognoz w zależności od celu
  • strategii zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
  • pricing -od strategii do taktyki
  • rolą digital marketingu w zarządzaniu przychodami
  • zarządzaniem dostępnością hotelu
  • analizą pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
  • narzędziami do revenue management-u i dystrybucji
Na koleje szkolenie w ramach Akademii Hotelarza zapraszamy już 18 października do hotelu Sopot Marriott Resort&Spa. Szczegóły na www.akademia-hotelarza.pl  

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *