Condo – komu się opłaca, na co uważać?

Na polskim rynku hotelowym w ostatnim czasie nastąpił prawdziwy wysyp inwestycji hotelowych w systemie condo. Skąd popularność tej formy finansowania inwestycji? Jakie zagrożenia dla inwestorów są z tym związane? Jakie stopy zwrotu i przez ile lat gwarantować nabywcom pokoi, aby było to bezpieczne dla obydwu stron? Na co zwracać uwagę przy podpisywaniu umów? O tym dyskutowaliśmy z przedsiębiorcami kierującymi największymi grupami hoteli condo w Polsce. Relacja w najnowszym wydaniu „Hotelarza”.

W ponad 100 stronicowym numerze ponadto m.in. rozmowa z Maryelle Arnett, wiceprezesem sieci Hilton ds. rozwoju w Europie Środkowej i Wschodniej, która mówi nam o nadziejach związanych z rozwojem marki Motto by Hilton w Europie Centralnej i Wschodniej. Roksana Kurz z firmy Profitroom podaj praktyczne wskazówki jak zajmować wysokie pozycje w wyszukiwarce Google, a Milena Rzemieniak-Kielin z Kancelarii Prawnej Borczyk Strubel pisze o tym jakie regulacje prawne chronią hotelarzy przed kłopotami z gośćmi, którzy na przykład nie chcą opłacić rachunku. W najnowszym numerze czytelnicy znajdą także jak zwykle pogłębione aktualności dotyczące zmian kadrowych, nowych inwestycji, otwarć hoteli i istotnych zmian na rynku. Prenumeratę "Hotelarza" zamówić można TUTAJ. Czasopismo dostępne jest także w salonach Empik na terenie całej Polski.

4 komentarze do “Condo – komu się opłaca, na co uważać?

  1. Takie hotele w górach , nad morzem .Można nazwać trafioną inwestycją . Natomiast wysyp inwestycji condo w dużych miastach Warszawa, Łódz, Poznań, Kraków,Wrocław to zwykłe nieporozumienie . W każdy weekend duże miasta i hotele pustoszeją . Cena w Markowych hotelach kosztują 30-40 % ceny . Jak się czyta sponsorowane artykuły w prasie o wspaniałych wizjach inwestycji w condo np. Warszawa ,zastanawiam się gdzie jest granica zdrowego rozsądku .

  2. Oj, Kamil, zachęcam do głębszej analizy na czym polega system condo… to że hotele w weekend pustoszeją to nie oznacza że jest to zła inwestycja condo. to samo można zarzucić hotelom nad morzem i w górach że po sezonie wysokim także pustoszeją… jest to błędne rozumowanie. Dane należy analizować w formie zagregowanej bez podziału na dni, czy nawet tygodnie. inwestycja w dużym mieście może być doskonałym instrumentem finansowym tak samo jak hotel nad morzem. Większość zależy od skuteczności operatora hotelowego, ale to już oddzielny temat…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *