Accor wprowadza nową markę – TRIBE

Sieć Accor ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej lifestyle’owej marki z segmentu midscale – TRIBE. Pierwszy hotel pod nową marką otwarty został w australijskim Perth, w ciągu trzech lat pojawić ma się 10 kolejnych w Europie i regionie Azja-Pacyfik, a do 2030 r. planowych jest 150 hoteli.

Nowa marka firmy Accor została stworzona w odpowiedzi na oczekiwania gości szukających wysokiej jakości usług hotelowych w przystępnej cenie. Doświadczenie marki TRIBE opiera się na takich elementach jak: –smart design – części wspólne, jak i pokoje zaprojektowane są tak, aby tworzyć wrażenie większej przestrzeni, otwierając się na zewnątrz, – artystyczna kolekcja – nowoczesny styl uzupełniają krzesła Moroso, zestaw poduszek Jean-Paula Gaultiera, lampy brytyjskiego projektanta Toma Dixona, – usługa skoncentrowana na rzeczach podstawowych – w pokojach goście znajdą miejsce na bagaż pod łóżkiem, telewizory Smart TV, ekspresy z kawą Nespresso. TRIBE został zaprojektowany również z myślą o właścicielach i inwestorach, dla których produkt ten ma gwarantować najwyższy zwrot finansowy dzięki lepszej percepcji klientów w oparciu o ekonomicznie zaprojektowane przestrzenie i usługi. – Negocjowanych jest 50 następnych projektów w takich lokalizacjach jak Paryż, Londyn, Singapur, Bangkok i Dubaj. Do 2030 roku Tribe zadebiutuje w 150 miastach – deklaruje Gaurav Bhushan, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *