Zakończyły się prace modernizacyjne w byłym hotelu Radisson Blu przy ulicy Grzybowskiej w Warszawie. 311 pokojowy hotel wraca na rynek pod nowo stworzoną marką Radisson Collection z segmentu premium lifestyle.
Zmiany w projekcie wnętrz hotelu wynikają ze stylu marki Radisson Collection. Charakter każdego obiektu tej marki nawiązuje do danej lokalizacji. Nowe lobby zostało odnowione w ten sposób, aby można je było swobodnie dostosować do potrzeb różnych użytkowników. Zarówno miejsca pracy, bar, restauracja, jak i strefy wspólne to przestrzeń, w której goście będą się z pewnością bardzo dobrze czuć.
Wszystkie pokoje i apartamenty zostały poddane gruntownej renowacji w duchu filozofii Radisson Collection. W hotelu będą działały trzy restauracje: dzienna, w której będą podawane śniadania, restauracja Essence typu fine dining oraz lounge bar The Spot położony w otwartej przestrzeni połączonej z tarasem.
Do dyspozycji gości biznesowych oddane zostało 8 sal konferencyjnych o powierzchni ponad 590 mkw. Największa z nich, o pow. 346 mkw jest w stanie pomieścić do 400 osób w ustawieniu teatralnym.
Dyrektorem generalnym obiektu został Marco Eichhorn, doświadczony hotelarz z ponad 20-letnim stażem w branży. Do Radisson Hotel Group dołączył w 1997 r., pracując najpierw w Radisson Blu Hotel Hamburg,
a następnie w hotelach grupy w Wielkiej Brytanii, RPA i Chorwacji. W 2013 r. po raz pierwszy objął stanowisko dyrektora generalnego w Astrachaniu w Rosji, a następnie w rosyjskim kurorcie nad Morzem Czarnym i ośrodku Radisson Resort & Residences Moskwa Zavidovo. Kierował także zespołem Radisson Blu Hotel Belorusskaya w Moskwie oraz Park Inn by Radisson w Bukareszcie.
Komentarze