DoubleTree by Hilton w Wawrze już otwarty

DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, bo tak brzmi pełna nazwa obiektu, powitał pierwszy gości. Olbrzymi kompleks powstał w miejscu centrum szkoleniowego Platon u zbiegu ul. Skalnicowej i Traktu Lubelskiego w warszawskiej dzielnicy Wawer. Inwestycja, która według pierwotnych planów miała zostać oddana do użytku jeszcze w ubiegłym roku łączy w sobie część hotelową, liczącą 360 pokoi, oraz jedną z największych przestrzeni konferencyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Hotel stanowi najnowszą inwestycję w portfolio grupy Hilton Worldwide w regionie i jest własnością spółki Polaris Hospitality Enterprises Sp.z.o.o., generalnym wykonawcą hotelu była zaś spółka Mirbud S.A. Hotel oferuje 20 sal konferencyjnych oraz ogromną salę balową o powierzchni 2 000 mkw., mieszczącą do 2 000 gości. Z myślą o tych, którzy chcą oddać się relaksowi, w przestrzeniach hotelu zaprojektowano światowej klasy spa, w którym znajduje się 18 gabinetów zabiegowych, kompleksowo wyposażona siłownia i sala Fitness, a także jedyny w Warszawie basen z nisko zasoloną wodą. SPA jest otwarte nie tylko dla gości hotelowych, ale także dla osób z zewnątrz. John Greenleaf, dyrektor globalny sieci DoubleTree by Hilton komentuje: "DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw to połączenie nowoczesnej, ogromnej przestrzeni konferencyjnej z ekskluzywnym spa oraz bogatą ofertą gastronomiczną. Ten hotel to znakomity przykład najwyższej klasy obiektu pod szyldem DoubleTree i najnowsza lokalizacja  w naszym portfolio, które liczy już ponad 70 hoteli w Europie." Simon Vincent, Przewodniczący Hilton Worldwide w Europie Środkowo-Wschodniej komentuje: "Celebrując w tym miesiącu dziesięciolecie przynależności do Unii Europejskiej, Polska odnotowała 4% wzrostu PKB w porównaniu z rokiem 2004, a także w ostatnich latach znacznie wzrosła atrakcyjność kraju dla inwestycji biznesowych. DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw jest odpowiedzią na rosnący popyt w stolicy i regionie centralnej Polski. Obiekt jest doskonałym przykładem najwyższej jakości usług pod nazwą DoubleTree."

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

26 komentarzy do “DoubleTree by Hilton w Wawrze już otwarty

  1. A odbiory to oni już mają? Bo mi się coś wydaje, że przyjmuje tych gości nieco na dzikusa…

  2. DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw…. Taaaaaaaaa, no właśnie otwarty. Co z tego jak nie płacą faktur za usługi i towary !

  3. Ten hotel to jest chyba najwieksza wpadka Hiltona w historii. Tragiczne, reczne zarzadzanie w zamordystycznym stylu, dalekie od idei hotelarstwa i goscinnosci. Co z tego ze obiecali ludziom zlote gory, kiedy teraz kazdy drzy o swoja przyszlosc.

  4. Pracownicy firmy ” A…” Nie otrzymali wynagrodzenia gdyż Hotel nie zapłacił firmie przedstawiając wyimaginowane zastrzeżenia. Np. Niekompetencja pracownikow, których notabene teraz SAM ZATRUDNIŁ. Oczywiście może to być tylko i wyłącznie przejaw „WYDYMANIA” firmy na pieniadze tym samym uchylania sie od zapłaty za wykonaną usługę. Do tego Pan Dyrektor Hotelu namawiał i przekonywał swoich dotychczasowych pracownikow do napisania negatywnych opini na temat tej firmy.
    Otwarcie Hotelu odbyło sie z pomocą firmy „A…” A teraz najlepiej ich wydymac na kase a kilkaset osob pozostawić bez wynagrodzeń podważając ich prace! BRAWO DOUBLETREE by HILTON WAWER! Mam nadzieje, że zrobią z wami porządek a Pan Dyrektor skończy jako bezrobotny. Chociaż wątpię w to, położył Celine w Krakowie i nic z tym nie zrobili to i HOTEL położy i też się wyliże.

  5. A teraz coś co znalazłem 🙂
    http://www.urbanity.pl/mazowieckie/warszawa/hotel-doubletree-by-hilton,b5541

    Firma AG+, która zajmuje się dostarczaniem pracowników do gastronomii informuje, że nie otrzymała zapłaty kilkuset tysięcy złotych od HOTELU DoubleTree by Hilton Wawer za pracę w ww. Hotelu w okresie od 12 maja br do 16 czerwca br. Hotel przedstawia wyimaginowane zastrzeżenia np. brak odpowiedniego stroju, nie zastosowanie sie do regulaminów, ktrórych uprzednio nie przekazał, skaleczenia kucharzy bez kompetencji zawodowych, brak znajomosci BHP, brak umów i wiele innych. W okresie wykonywania prac AG+ nie otrzymała żadnego zastrzeżenia ze strony Hotelu do czasu otrzymania faktur do zapłaty na kwoty, które przygotowali pracownicy Hotelu w porozumieniu z AG+. Hotel po przedstawieniu na wielu spotkaniach swoich wyimaginowanych zastrzeżeń zatrudnił tychże pracowników SAM. Oczywiście może to być tylko i wyłącznie przejaw uchylania sie od zapłaty za wykonaną usługę. Do tego pracownicy Hotelu namawiani byli do napisania negatywnych opini na temat AG+ na co są dowody. Pan Dyrektor stwierdził podczas jednego ze spotkań, że jak AG+ nie przyjmie jego propozycji to straci kolejnych Klientów. Propozycja Pana Dyrektora zapłaty 7 zł za pracę ludzi z kilkuletnim doświadczeniem była niedouwierzenia. Kolejna proponowana ugoda była już „trochę” inna i tak do czasu odmowy jej przyjęcia przez AG+. Później było już tylko gorzej.
    Otwarcie Hotelu odbyło sie z pomocą firmy AG+ wszystko odbywało się bez zastrzeżeń, teraz Hotel podważa wykonaną usługę i żąda od AG+ 350 tyś złotych odszkodowania! W trakcie kiedy pracownicy AG+ chcieli odebrać listy pracy oraz dokumenty zostali wyrzuceni z Hotelu przez ochronę, która po uprzednim zapytaniu odpowiedziała, że dostała polecenie od Dyrektora z dokładnym opisem auta jednego z pracowników, nr. rejestracyjnego oraz wydrukowanego zdjęcia znalezionego w internecie. Kolejnego dnia w okolicy Hotelu czekała już Policja, która jak sie dowiedziała firma AG+ miała nie wpuszczać nikogo z AG+ do Hotelu – dlaczego? Dziękujemy Hotelowi za tak twórcze pisma, które już niebawem opublikujemy. Pozdrawiamy, AG+.

  6. Proponuję dokładnie przyjrzeć się osobie GM i zbadać jego prawdziwe doświadczenie vs. to co przedstawione w CV. Ilość inwestycji, które naraził na straty, grono zawiedzionych klientów i współpracowników oraz ilość imprez, które położył rośnie…
    Sugeruje szukanie powiększanie zespołu o ludzi z charyzmą (już kilku takich managerów DTH Wawer ma 🙂 Powodzenia!

    • Czytam te komentarze i mogę jedynie powiedzieć, że znam GMa wiele lat, pracowałam z nim długo i braku doświadczenia, ani braku profesjonalizmu w żadnym wypadku zarzucić mu nie można! Wiele się od niego nauczyłam i wiele osób, które z nim pracowało zapewne potwierdzi to samo. Tyle mogę powiedzieć w tej kwestii. Zapewne duże znaczenie ma fakt, że jest to hotel franczyzowy i prywatni inwestorzy. Nie wiem też w jakich warunkach przebiegało otwarcie, a jestem w branży na tyle długo, że wiem jakie to ma znaczenie…

  7. Pracownicy pracowali nielegalnie, na zapleczach, które nie były odebrane. Na kuchni pracowali przed odbiorem gdzie z sufitu do podłogi wisiały kable i przewody. Przed kontrolą sanepidu szybko kazali wywozić całą kuchnię, by tylko nikt nie zobaczył że kuchnia była używana. GM traktował pracowników F&B jak brudasów i złodziei, poniżał.Ludzie pracowali po 15h a to co mieli na stołówce pracowniczej a wcześniej podawane na kuchni to talerz zupy i kromka chleba!!!!!- GM Pan Sebastian Szczepski życzył sobie codzienne dostarczanie do biura 3 posiłków( lekko strarawnych, bez tłuszczu itp)Jedno całe piętro chwilę przed otwarciem zostało zalane, zerwali dywany i meble.Grzyb i pleśń, która tam sie pojawiła była przerażająca.Cały sprzęt zakupiony po taniości.Hotel działał bez koncesji,Nie sprzedawał wina, ale gdy gość prosił o wino, dostawał w gratisie.Na pierwszej imprezie serwowano i sprzedawano alkohol, który był wzięty z hotelu BOSS( drugi hotel prezesa)ii faktura z hotelu boss:) Ktoś powinien przypatrzyć się temu syfowi !!!

    • chyba cos blefujesz – jak może być grzyb od razu po zalaniu ? Wyglada, że ten cały tekst jest napisany przez urażonego „brudasa i złodzieja” jak sam tak uroczo pisze o innych.
      Generalnie SUPER jeżeli za darmo daja wino – jestem za i już tam jadę !!

  8. W pierwszych kilku mc z Wawra odeszli: GM- Guy Simmons, Szefowa HR, Manager IT, Zastępca Szefa kuchni, Szef kuchni bankietowej, Souce sheff, Managerka Recepcji,Managerka PR i marketingu. Nie przedłużyli umów po 3 mc po okresie próbnym 5 supervisorom F&B,oraz innym osobom z różnych działów.

  9. Ja akurat znam kilka z tych osob i slabi na pewno nie byli. Problem tkwi w słabym zarzadzaniu tym hotelem. Slaby jest twój komentarz… widac tam pracujesz.
    Wielka prywata i dobrze zrobili ci którzy sami odeszli

  10. braki pracowników w każdym dziale hotelu, oszczędzanie na pracownikach, harowanie nawet po 14-15h (umowa o prace, czy zlecenie, nie ma różnicy), kiepska atmosfera, zwolnienia bo takie ktoś ma widzimisię, wiem, że hotelową kadrę buduje się latami, ale taki hotel powinien dawać więcej etatów, gdyż dzieje się dużo… ale cóż, coraz mniej ludzi chce tam pracować.

  11. Próbowałem zarezerwować tam pobyt, panienka przyjmująca zgłoszenie zachowywała się jakby robiła mi łaskę, była impertynencka i wyjątkowo niegrzeczna. Dziwię się że takie zachowania są dopuszczalne w podobno wysokiej klasie hotelu.

  12. Według mnie to jeden z najlepszych hoteli w Warszawie. Oddalenie od ścisłego centrum uważam za wielki atut, najważniejsze, że dojazd do miasta jest szybki i bezproblemowy. Pokoje na 5+, przestronne, czyste i zadbane. Dodatkowym atutem jest też siłownia i SPA – świetne miejsce na relaks po ciężkim dniu pracy. Kuchnia na najwyższym poziomie – zdrowo, smacznie i kolorowo. Z czystym sumieniem polecam ten hotel wszystkim znajomym.

  13. Ja też miałem okazję przebywać w tym hotelu kilka dni podczas konferencji organizowanej przez moją firmę. Standard hotelu bardzo wysoki, komfortowe i przestronne pokoje. Smaczna kuchnia i ciekawy wystrój samego obiektu. Duży plus za Salonik ExecutiveLounge, świetne miejsce na odpoczynek przy kawie i prasie.

  14. I ja przyłączam się do pozytywnych opinii na temat hotelu. Byłam w Warszawie przejazdem i zatrzymałam się w DoubleTree Warsaw tylko na 2 noce ale bardzo miło wspominam ten pobyt. Dobre położenie hotelu, dojazd do centrum miasta jest bardzo szybki a jednak hotel znajduje się z dala od zgiełku miasta. Ze swojej strony polecam.

  15. Hotel godny polecenia. Infrastruktura na najwyższym poziomie, bardzo sympatyczna i pomocna obsługa ( Pani z recepcji chętnie doradziła nam co warto zwiedzić w okolicy ). Jeśli chodzi o wystrój to na żonie największe wrażenie zrobił szklany dach – widok faktycznie zapiera dech w piersiach.

Skomentuj rudy Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *