Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Finał IX edycji konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie 2017

Finał IX edycji konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie 2017




W ostatnią sobotę w hotelu Radisson Blu Centrum w Warszawie odbył się finał IX edycji konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie. W gali wzięło udział ok. 160 gości, w tym blisko 80 przedstawicieli hoteli z całej Polski oraz członkowie kapituły konkursu wraz z Violettą Hamerską – ekspertem ds. jakości usług hotelowych i pomysłodawczynią kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie.



Certyfikaty Hotelu Przyjaznego Rodzinie wręczono 45 obiektom, które brały udział w tegorocznej edycji konkursu. Aż 23 z nich uzyskało podczas niezależnych audytów najwyższą ocenę, a co za tym idzie zostało nagrodzonych także statuetką HPR. Jak co roku przyznano również nagrodę specjalną dla hotelu najwyżej ocenionemu w głosowaniu internatów i gości hotelowych. Łącznie w tej edycji przyznano 24  statuetki dla najlepszych hoteli rodzinnych w Polsce.

Najlepsze Hotele Przyjazne Rodzinie

Każdy hotel zgłoszony do konkursu musiał przejść niezależny audyt, podczas którego oceniany był standard świadczonych usług. Kryteria oceny są bardzo rozbudowane.

- Podczas audytów oceniamy m.in. wyposażenie pokoju, łazienki pod kątem tego, czy rodzic może liczyć na dostęp do pomocnych akcesoriów, jak również program animacyjny dla dzieci oraz atmosferę, która panuje w hotelu, szczególnie podczas meldowania i wymeldowania gości. Ważne są dla nas nie tylko elementy „techniczne”, ale też to, czy obsługa jest przyjazna, a co z tym idzie, rodzina wyjeżdża z danego obiektu z dobrymi wspomnieniami – wylicza Violetta Hamerska.

Wśród najwyżej ocenionych w 9. edycji konkursu HPR obiektów znalazły się:

Golden Tulip Residence w Międzyzdrojach, Grand Lubicz - Uzdrowisko Ustka w Ustce, Hotel Haffner w Sopocie, Hotel Robert's Port**** Lake Resort &SPA w Mikołajkach, Marena Wellness & SPA w Międzywodziu, Pałac i Folwark Galiny w Galinach, Termy Warmińskie w Lidzbarku Warmińskim, Zalesie Mazury Active SPA w Zalesiu, Holiday Inn Warszawa Józefów **** w Józefowie, Hotel Europa w Starachowicach, Hotel Prezydent w Spale, Bacówka Radawa SPA w Radawie, Cottonina  Villa & Mineral SPA Resort w Świeradowie-Zdrój, Hotel Galaxy w Krakowie, Hotel „Golden Tulip Kraków Kazimierz” w Krakowie, Hotel Górski Raj*** w Porębie Wielkiej, Hotel & Medi - SPA Biały Kamień w Świeradowie Zdrój, Hotel Polanica Resort & Spa w Polanicy-Zdrój, Pensjonat Burkaty w Białce Tatrzańskiej, Pensjonat Sośnica w Zakopanem, Willa Helan w Zakopanem. Nagrodę od internautów i gości hotelowych otrzymała Olandia Kraina Wypoczynku i Konferencji w Prusimiu.

Podczas gali członkowie kapituły wręczyli również 7 specjalnych dyplomów uznania tym obiektom, które podczas przeprowadzania audytów wykazały się wyjątkowymi działaniami, takimi jak zorganizowanie niebanalnych animacji dla małych gości, stworzenie menu w oparciu o lokalne produkty czy przygotowanie zestawu informacji przydatnych dla rodziców wypoczywających z dziećmi. Dodatkowo hotel Lidia w Darłowie został nagrodzony dyplomem Mistrzów Marketingu za stworzenie wyjątkowej strefy zabaw dla dzieci 12+.

Hotel Przyjazny Rodzinie to ogólnopolska kampania i konkurs, którego celem jest ocena i promocja obiektów hotelowych, tworzących atrakcyjne warunki wypoczynku i pobytu dla rodzin z dziećmi w różnym wieku. Miejsca przyjazne najmłodszym gościom promowane są bowiem aktywnie w społeczności na Facebooku, a także poprzez stronę internetową kampanii www.rodzinawhotelu.pl.

- Najbardziej cieszy mnie to, że przez lata Hotel Przyjazny Rodzinie stał się marką z wysoką wartością rynkową, która cały czas wzrasta. Wartość pieniężna naszych działań reklamowych (AVE) w ubiegłym roku wyniosła prawie 4 miliony złotych i dotarliśmy do 18 mln osób (wg danych z raportu monitoringu mediów z kwietnia 2017). Nie tylko wyznaczamy standardy usług, ale też pomagamy pojedynczym hotelom szybciej zaistnieć na rynku z ofertą rodzinną oraz trafić do określonej grupy docelowej – podkreśla Violetta Hamerska.

Plany na jubileuszową edycję

Koniec edycji to również czas podsumowań i planowania nowego sezonu. Zapowiada się wyjątkowy i pracowity okres, ponieważ Hotel Przyjazny Rodzinie będzie świętował dziesięciolecie działalności. Z tej okazji zaplanowano szereg działań, m.in. premierę nowej animacji „Kulturalny Rodzic, Kulturalne Dziecko”, która będzie się skupiała na edukowaniu rodziców i dzieci pod kątem zachowania w hotelowych restauracjach


1 Komentarz dla “Finał IX edycji konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie 2017”

  1. Moi przyjaciele – świeżo upieczeni rodzice – uwielbiają odwiedzać takie miejsca. Ostatnio odkryli hotel Unitral w Mielnie (tez nagrodzony!), byli bardzo zadowoleni.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dobre zarządzanie personelem – fanaberia, czy konieczność?

Ostatnie lata w relacjach pracownik-pracodawca to ogromna transformacja. Rynek pracodawcy przekształcił się w rynek pracownika. Do tego doszły zmiany i strukturalne i jakościowe społeczeństwa, wychowania (...)

Maciej Bochyński z Apricot Capital Group do Sun & Snow

Maciej Bochyński dołączył do zespołu Sun & Snow i objął stanowisko dyrektora realizacji inwestycji deweloperskich. Będzie odpowiadać za przygotowywanie nowych projektów do realizacji, współpracę z (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Turcja – jakość w dobrej cenie

Tureckie hotele nie bez powodu szczycą się bardzo dobrą jakością w stosunku do ceny. Standard zdecydowanej większości z nich nie odbiega od tego, czego oczekują (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA