Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne






O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Bez kategorii, Najnowsze Informacje (1) » Krystyna Wróblewska – siostrzany koncept Zdrojowej dla branży hotelarskiej

Krystyna Wróblewska – siostrzany koncept Zdrojowej dla branży hotelarskiej


Krystyna Wróblewska, siostra Jana i Szymona, twórców Zdrojowej Invest, wprowadza na rynek startup VacationClub, który łączyć ma pobyty w apartamentach z luksusowymi usługami w hotelach Zdrojowej nad Bałtykiem. Plany zakładają stworzenie bazy 1000 miejsc noclegowych do końca 2018 r.




 


VacationClub wywodzi się z hotelarstwa. Wychowana w branży, młodsza siostra Jana i Szymona Wróblewskich, twórców Grupy Zdrojowa – lidera condo hoteli w Polsce, od dziecka mogła przyglądać się wyzwaniom biznesu hotelowego, obserwować trendy i śledzić zmiany. Prywatnie zapalona podróżniczka doceniła ideę wynajmu indywidualnych apartamentów, oferującą wyjątkową wolność, ale dostrzegła też jej brak – w usługach.



- Znamy się na branży i nie boimy się rozwijać nowych konceptów. Sieć Zdrojowa Hotels to 10 obiektów z rozbudowaną ofertą usług dodatkowych. Pomyślałam, dlaczego by nie skorzystać z tego zaplecza: basenów, saun, siłowni, Kids Clubów czy restauracji i, z jednej strony – zaoferować gościom apartamentów dodatkowych usług, podnosząc tym samym standard ich wypoczynku, z drugiej zaś – stworzyć atrakcyjną ofertę rynkową dla właścicieli apartamentów, zachęcając do przekazania ich w zarządzanie profesjonaliście, który buduje przewagę konkurencyjną  – opowiada Krystyna Wróblewska i uzupełnia: Obserwujemy pojawienie się nowej grupy gości, którzy chcą się cieszyć wolnością i pewną anonimowością, jaką daje apartament, jednocześnie doceniając wysoki standard i dobry design. VacationClub uzupełnia ofertę hotelową o zupełnie nową ideę. Łączymy apartamenty i hotelowy standard.





Cała branża potwierdza większe zainteresowanie Polaków i gości z zagranicy polskimi kierunkami turystycznymi. Wpływ na to ma wiele czynników – sytuacja geopolityczna na świecie, cena waluty czy program 500+. Niezależnie od przyczyn, oferta usług hotelowych się rozrasta i jest coraz bardziej zróżnicowana. Popyt nie tylko cieszy hotelarzy – wg GUSu w 2016 ponad 67% urlopowiczów wybrało tradycyjne hotele, ale też daje szansę na rozwój nowych konceptów.

Jak komentuje Krystyna Wróblewska: W branży panuje duża nieufność i błędne postrzeganie konceptów takich jak airbnb przez pryzmat konkurencji czy zagrożenia dla tradycyjnych hoteli. Tymczasem to odpowiedź na galopujące trendy na rynku i potrzeby nowej grupy ludzi i ich lifestyle’u. Często też klasyfikuje się je jako gorsze, nie spełniające standardów, bo prowadzone przez amatorów. Nasz startup zaprzecza podobnym obawom – wywodzi się ze Zdrojowej, gwarantując jakość, a sam fakt rozwijania nowatorskiego konceptu przez podmiot hotelowy o ugruntowanej pozycji pokazuje, że nie może on zagrażać, a raczej uzupełnia ofertę branży.

 

Model VacationClub

Startup przejmuje w zarządzanie apartamenty należące do prywatnych właścicieli, jednak pioniersko w stosunku do analogicznych propozycji na rynku, zapewnia gościom hotelowy standard. Korzystając z zaplecza, które oferują 4 i 5* obiekty Zdrojowej, oferuje urlopowiczom bezpłatnie usługi premium typowe dla hoteli. Goście meldują się w profesjonalnej recepcji, a w apartamentach znajdą pościel i ręczniki hotelowe. To jednak nie wszystko. VacationClub jako jedyny w Polsce i najprawdopodobniej na świecie, idzie jeszcze dalej. Oferuje bezpłatny dostęp do usług SPA (basenu, saun, łaźni, aquaparku), siłowni, Kids Clubów oraz opcję wykupienia zabiegów Wellness i wyżywienia w 4 i 5-gwiazdkowych hotelowych restauracjach, m.in. w kołobrzeskich Marine Hotel, Diune Hotel, Sand Hotel czy nowym Radisson Blu Resort, Świnoujście. Jednocześnie goście wciąż mogą cieszyć się swobodą korzystania z prywatnego apartamentu z aneksem kuchennym.

Właściciele, przekazujący swój apartament w zarządzanie VacationClub, oprócz kluczy i obowiązków przekazują cały marketing i staranie o przyjazd gości. Dodatkowe usługi podnoszą atrakcyjność rynkową oferty, a tym samym pozwalają na zapewnienie obłożenia i zwiększenie ceny, co za tym idzie – zwiększenie przychodów.

 

Plany na przyszłość




VacationClub to pionierski koncept, który cały czas sukcesywnie rozszerza swoją ofertę. Po ponad roku działalności sieć obejmuje apartamenty (dla 2-8 osób) i kultowe domki letnie w kurortach. Przy utrzymaniu dotychczasowej dynamiki wzrostu, celem biznesowym startupu jest stworzenie bazy 1000 miejsc noclegowych do końca 2018 r.  Startup sprawnie obsługuje gości z Polski i zagranicy.

Osiągnięcie dzisiejszej pozycji i plany na przyszłość nie byłyby możliwe, gdyby nie oddany zespół (współ)pracowników – to wyselekcjonowana przez Krystynę Wróblewską grupa młodych osób: dynamicznych, zróżnicowanych charakterologicznie, a przede wszystkim doświadczonych w branży.

VacationClub obecnie zarządza apartamentami położonymi w Kołobrzegu, Świnoujściu i Mielnie i należy do holdingu Zdrojowa Invest & Hotels – pioniera i lidera na rynku hoteli w systemie condo w Polsce.

1 Komentarz dla “Krystyna Wróblewska – siostrzany koncept Zdrojowej dla branży hotelarskiej”

  1. Pani Dyrektor! Bardzo proszę o kontakt, gdyż Pani koncept i plany startupu niestety nie przekładają się w sytuacji wynajmu mojego mieszkania. Pani pracownicy przedkładają pojęcie najmu nad własnością, Nie rozumieją, ze bez zgody właściciela, po zakończonej umowie, nie można handlować mieszkaniem. Nie wydano mi kluczy po zakończeniu umowy aby zwiększyć pozyskiwanie mieszkań zgodnie z planami VacationCub.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Nowy dyrektor Hamptona by Hilton Gdańsk Old Town

Daniel Danielewicz, przez ostatnie pięć i pół roku dyrektor generalny Golden Tulip Gdańsk Residence (o zmianie na tym stanowisku pisaliśmy TUTAJ), objął stanowisko dyrektora generalnego (...)

Jacek Florczuk dyrektorem Hamptona by Hilton Gdańsk Oliwa

Jacek Florczuk, ostatnio dyrektor gastronomii w Doubletree by Hilton Warszawa, został dyrektorem generalnym hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa. Zastąpił Magdalenę Suligę, która została dyrektorem (...)

Najnowszy „Hotelarz” w opakowaniu zastępczym :)

Na okładce najnowszego „Hotelarza” laureat naszego konkursu „Hotel z Pomysłem 2018″. Który hotel zdobył to prestiżowe wyróżnienie nasi Czytelnicy przekonają się już niebawem. O czym (...)

Pracujwhoreca.pl – nowy serwis dla branży hotelowej i gastronomicznej

Największym problemem branży Horeca, co potwierdzają na każdym kroku inwestorzy, właściciele i managerowie hoteli i restauracji, jest brak pracowników – od najwyższego do najniższego szczebla.  (...)

Ruszył ibis Poznań Centrum pod jednym dachem z Novotelem

Zakończył się trzyletni proces modernizacji hotelu Novotel  Poznań Centrum, w wyniku którego w tym samym budynku otwarty został na sześciu niższych piętrach ibis Poznań Centrum (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA