„Hotelarz” umacnia się na pozycji lidera mediów hotelowych w Polsce

Miesięcznik „Hotelarz” w ubiegłym roku podtrzymał swoją rekordową sprzedaż i umocnił się na pozycji niekwestionowanego  lidera czasopism skierowanych do rynku hotelarskiego w Polsce. To nie dane deklaratywne, ale miarodajne wyniki rynkowe, bo "Hotelarz"jako jedyne pismo branży hotelarskiej poddaje swoje wyniki nakładu i sprzedaży audytowi przeprowadzanemu przez biegłych rewidentów niezależnego Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Liczby, dane, fakty – czyli dlaczego „Hotelarz” „Hotelarz” to nie tylko czasopismo o najdłuższej, ponad 50-letniej historii, ale także magazyn o najwyższym nakładzie i sprzedaży. Nasz miesięcznik w 2017 roku był według ZKDP dziewiątym najpopularniejszym magazynem wśród wszystkich branżowych pism w Polsce, wyprzedzając kilkukrotnie pod względem rozpowszechniania płatnego tak uznane tytuły jak  „Magazyn Przemysłowy”, czy „Food Service Polska”. Inne czasopisma piszące o rynku hotelowym zrezygnowały bądź nigdy nie przystąpiły do ZKDP. Ostatnim z magazynów, który poddawał swoje wyniki kontroli, był „Świat Hoteli”, wtedy ukazujący się jeszcze jako miesięcznik. Zanim zrezygnował z niej na początku 2014 roku, wykazywał nakład do 2 tys. egzemplarzy i sprzedaż poniżej 50 egzemplarzy (obecnie jest już dwumiesięcznikiem dystrybuowanym za darmo). Żadne z pozostałych czasopism nigdy nie zbliżyło się nawet poziomem nakładu, zasięgu, czy sprzedaży do rezultatów uzyskiwanych przez „Hotelarza”. W ubiegłym roku „Hotelarz” przy średnim nakładzie 4,1 tys. egzemplarzy sprzedawał się w średnio w ilości 2,5 tys. egzemplarzy, średnie rozpowszechnianie tytułu wyniosło 3,6 tys. egzemplarzy, zaś z wcześniejszych badań przygotowanych we współpracy ze specjalistami Ośrodka Badań Prasoznawczych Uniwersytetu Jagiellońskiego wynika, że po nasz magazyn każdego miesiąca regularnie sięga ponad 9 tys. osób, zaś nieregularnie nawet 30 tys. czytelników związanych z rynkiem hotelowym w Polsce (współczytelnictwo każdego egzemplarza wynosi od kilku do kilkunastu osób w obrębie jednego obiektu).  

„Hotelarz” dystrybuowany jest w wersji papierowej, a także jako jedno z nielicznych czasopism branżowych w formie e-wydań (dostępnych poprzez platformę e-kiosk.pl).  Także portal e-Hotelarz.pl od lat uzyskuje rekordowe wyniki, notując nawet kilkukrotnie lepsze statystyki niż portale konkurencyjne. Według raportów Google Analytics portal „Hotelarza” odnotował w ub. roku 1 891 088 odsłon (średnio 157,5 tys.), a odwiedziło go 1 015 796 unikalnych użytkowników (średnio 84,6 tys. m-cznie) .

„Hotelarz” jest także organizatorem największej konferencji hotelarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej - Hotel Trends Poland&CEE, która każdego roku odbywa się jesienią, oraz konferencji inwestycyjnej - Hotel Investment Trends Poland&CEE odbywającej się wiosną. Nasz miesięcznik jest także organizatorem specjalistycznych szkoleń Akademii Hotelarza, a także inicjatorem i organizatorem regionalnych debat z cyklu Śniadania Hotelarza, a także najpopularniejszych konkursów branżowych – Hotel z Pomysłem i Hotelarz Roku.

Dlaczego liderzy rynku hotelarskiego w Polsce czytają regularnie „Hotelarza”?

IRENEUSZ WĘGŁOWSKI PREZES IZBY GOSPODARCZEJ HOTELARSTWA POLSKIEGO, WICEPREZES ORBIS SA „Hotelarz” działa na rzecz profesjonalizacji polskiego hotelarstwa, organizuje cykliczne wydarzenia branżowe, jak np. Akademia Hotelarza, debaty regionalne czy międzynarodowa konferencja Hotel Trends. „Hotelarz” to obowiązkowa pozycja na liście lektur każdego, kto jest związany z rynkiem hotelowym.         GHEORGHE MARIAN CRISTESCU PRZEWODNICZĄCY SPOŁECZNEJ RADY TURYSTYKI PRZY MINISTRZE SPOTU I TURYSTYKI, PREZES CHOPIN AIRPORT DEVELOPMENT „Hotelarz” jest bezsprzecznie najważniejszym branżowym pismem w Polsce. Pismem, które dla nas, hotelarzy, stanowi nie tylko kanał komunikacyjny, ale także doskonałe źródło informacji.         JAN WRÓBLEWSKI WSPÓŁWŁAŚCICIEL I CZŁONEK ZARZĄDU ZDROJOWA INVEST Hotelarstwo to biznes, a obecnie „informacja rządzi światem”, więc tym bardziej czasopismo branżowe uzupełnione szybkim dostępem do wiadomości internetowych ma sens. Taki jest właśnie „Hotelarz” – lider tego rynku prasowego         ANDRZEJ DOWGIAŁŁO WŁAŚCICIEL I PREZES GRUPY ANDERS Ciekawe i obiektywne treści, piękne wydania, inspiracja i zaangażowanie w codzienne życie hotelarzy.         HENRYK ORFINGER WSPÓŁWŁAŚCICIEL I PREZES GRUPY HOTELE SPA DR IRENA ERIS „Hotelarza” czytujemy z przyjemnością, wiemy, że zawsze znajdziemy w nim coś naprawdę interesującego i na czasie, bo zmiany obejmują nieustannie także rynek hotelarski. Dlatego z niecierpliwością czekamy na każdy następny numer.         TOMASZ KALETA WŁAŚCICIEL I PREZES SIECI MALINOWE HOTELE Jest mi niezmiernie miło, iż na naszym rodzimym rynku można czerpać wiedzę z tak rzetelnej lektury, która specjalistom z branży hotelarskiej dostarcza wartościowych, ale przede wszystkim wiarygodnych treści, innowacyjnych pomysłów i efektywnych rozwiązań w tej prężnie rozwijającej się dziedzinie biznesu.         JANUSZ MITULSKI DYREKTOR DS. ROZWOJU SIECI MARRIOTT INTERNATIONAL NA EUROPĘ ŚRODKOWĄ I WSCHODNIĄ W ostatnich latach wyszliście poza swoje ramy, tworząc Akademię Hotelarza, konferencje Hotel Trends oraz Hotel Investment Trends. Każde Wasze przedsięwzięcie to sukces, stając się liderem w swoim obszarze. Konkursy Hotelarz Roku oraz Hotel z Pomysłem to najbardziej prestiżowe nagrody, jakie można uzyskać w branży hotelarskiej. „Hotelarz” to nie tylko magazyn, staliście się platformą spajającą naszą branżę.   KATARZYNA NIEZGODA DYREKTOR DS. ROZWOJU BIZNESU, VIENNA HOUSE POLAND „Hotelarz” towarzyszył mi od początku mojej zawodowej ścieżki, stale dostarczając najwyższej jakości informacji na temat zmieniającej się sytuacji na rynku hotelowym, nowych inwestycji, trendów, a także integrując branżę podczas konferencji takich jak Hotel Trends Poland & CEE.         ŁUKASZ PŁOSZYŃSKI WICEPREZES SIECI FOCUS HOTELS „Hotelarz” stanowi jedno z najważniejszych i najbardziej rzetelnych źródeł informacji branży hotelarskiej oraz ulubioną lekturę wszystkich osób związanych z rynkiem hotelarskim.         RADOSŁAW ALTHEIM DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY SIECI Q HOTEL „Hotelarz” to nie tylko miesięcznik, to także interesujący portal internetowy czy Wasz profil FB, które codziennie dostarczają branży najaktualniejszych informacji.           MARCIN WOŹNIAK BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR IBB HOTEL COLLECTION „Hotelarz” – najlepszy magazyn branżowy, który jest z nami już 55 lat.        

To nie przypadek, że Hotelarz od lat jest absolutnym liderem rynku prasy hotelarskiej w Polsce.

 

Aby zamówić prenumeratę HOTELARZA zadzwoń, lub napisz do nas

Monika Sadowska-Kłakus

tel.: (0-22) 333 88 26

mail: m.sadowska@pws-promedia.pl

 

Aby zamówić reklamę w HOTELARZU zadzwoń, lub napisz do nas

Małgorzata Grenda

m.grenda@pws-promedia.pl

tel +48 22 333 88 02

 

Wioletta Wiater

tel +48 22 333 88 10

w.wiater@pws-promedia.pl

 

Magdalena Kobiałka

tel. +48 22 333 88 00

m.kobialka@pws-promedia.pl

 

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Skomentuj Anonim Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *