Pakiet nowoczesnych rozwiązań

Autor: Matthieu Carrour, Renaissance Warsaw Airport Hotel
Mobile key Mobile key jest technologią, która pozwala wgrać poprzez aplikację sieciową/hotelową do smartfona gościa klucz, pozwalający mu otworzyć jego pokój. Jest to najbezpieczniejsza forma klucza, gdyż dostęp do niej ma tylko użytkownik telefonu znający kody do odblokowania aparatu. Kolejny plus używania mobile key jest taki, że mamy go zawsze przy sobie. Zapewne większość z nas doświadczyła niemiłej sytuacji zgubienia klucza do pokoju bądź np. szukania go przez 10 minut, spiesząc się na spotkanie. Telefon zawsze trzymamy pod ręką i rzadko go gubimy. Dzięki nowej technologii zapominamy również o zdaniach przy recepcji typu: „Rozmagnesował mi się klucz, proszę mi dorobić kolejny” bądź „Zapomniałem, jaki mam numer pokoju”. Mobile check in i check out Pozwala bez kontaktu z recepcją zameldować się i wymeldować poprzez aplikację na telefonie. Aby korzystać z tego przywileju, trzeba być członkiem programu lojalnościowego naszej sieci Marriott i posiadać jej aplikację Marriott BonVoy. Stali goście naszego hotelu oraz ci, którzy podróżują często, bardzo cenią sobie tę funkcję. Dzięki niej omijają kolejkę przy recepcji i udają się od razu do swojego pokoju. Łącząc tę technologię z mobile key, odnoszą wrażenie, że wracają do swojego domu. Dla hoteli przylotniskowych jest to bardzo duża zaleta, szczególnie gdy np. hotel przyjął zlecenie na 100 pokoi z odwołanego lotu i w takich okolic [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *