Surferski HMC na fali

Po rocznej przerwie Profitroom zorganizował 7-8 października Hotel Marketing Conference 2021. Wydarzenie odbyło się w wersji hybrydowej, a wzięło w nim udział łącznie ponad 1,5 tys. hotelarzy z całej Polski, w tym 300 zebranych w hotelu Arche Cukrownia Żnin. Przewodni motyw surferski „On the wave” nawiązywał do fal pandemii i nagłych przypływów gości po lockdownach. Hotel Marketing Conference 2021 to już siódma edycja wydarzenia organizowanego przez Profitroom – dostawcę technologii rezerwacyjnych dla większości hoteli w Polsce. W tym roku organizatorzy wydarzenia przygotowali wiele nowości dla uczestników. Pierwszą z nich była decyzja o wprowadzeniu nowej, hybrydowej formuły. – Pandemia, z którą walczymy od zeszłego roku, zmusiła nas do innego podejścia do organizacji wydarzenia. Biorąc pod uwagę bezpieczeństwo uczestników, zdecydowaliśmy się na wersję hybrydową: ograniczona liczbowo widownia na żywo plus profesjonalny streaming online – mówi Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference. Poza 300 hotelarzami w Cukrowni Żnin, na zaprojektowanej specjalnie na HMC 2021 platformie streamingowej obecnych było ponad 1,2 tys. hotelarzy, którzy mogli oglądać konferencję i aktywnie w niej uczestniczyć. Hotel Marketing Conference znana jest z przygotowywania specjalnych motywów przewodnich na każdą z edycji. W tym roku był to motyw surferski z hasłem „On the wave”. – Ostatnie dwa lata dla branży hotelarskiej to doświadczenia fal pandemii i następujących po nich nagłych otwarć i napływu gości. Wybór kreacji był oczywisty. Wakacyjnym i beztroskim klimatem wydarzenia chcieliśmy wlać w serca hotelarzy powiew optymizmu i nadziei – tłumaczy Arkadiusz Czerwiński. Dla podkreślenia motywu na scenie umieszczono Volkswagena T1 tzw. ogórka – niegdyś popularnego pojazdu kalifornijskich surferów. Oprócz tego zarówno w przestrzeni hotelu, jak i online kolorystyka oraz pojawiające się deski surfingowe nawiązywały do klimatów wakacyjnych. Konferencja rozpoczęła się od wystąpienia prof. Henryka Mru [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *