Ruszyły Termy Karkonosze Resort & Spa   OTWARCIA

Otwarta została pierwsza część kompleksu Termy Karkonosze Resort & Spa w Staniszowie między Jelenią Górą a Szklarską Porębą ze strefą willową, składającą się ze 126 pokoi i apartamentów po 14 w dziewięciu willach z zewnętrznymi jacuzzi na tarasach wszystkich budynków oraz Ristorante Góra Słońca z kuchnią włoską. Kompleks zaprojektowany został przez Q2 Studio.

Wille rozlokowane są wokół naturalnego stawu, a centralnym punktem jest budynek klubowy z restauracją. W kolejnych etapach otwarte zostaną bardziej kameralna strefa willowa z 10 budynkami, w których znajdzie się po osiem apartamentów, a całość przeplatana będzie sadzawkami, basenami termalnymi, ścieżkami i zielenią, oraz 5-gwiazdkowy hotel z 64 pokojami, salą konferencyjną, zespołem basenów termalnych, strefą SPA & wellness, a także Alchemia Drink & Tapas i restauracja Szczyt Smaku.

Łącznie na powierzchni ponad 6 ha kompleks zaoferuje 266 pokoi hotelowych i i apartamentów sprzedawanych w systemie condo w trzech strefach – hotelowo-rekreacyjnej, rodzinnej i kameralnej. Motywem łączącym wszystkie części i funkcje jest woda, pojawiająca się pod różnymi postaciami w różnych strefach. Łączna powierzchnia lustra wody wynosić ma 3,5 tys. m kw., a temperatura w basenach zewnętrznych osiągająca 28-36°C umożliwiać ma całoroczne kąpiele termalne.

– Atutem Staniszowa, gdzie powstają Termy Karkonosze, jest bliskość Karkonoszy oraz znanych górskich kurortów Karpacza i Szklarskiej Poręby – tłumaczy wywodzący się z branży IT inwestor Paweł Witkiewicz, członek zarządu kompleksu. Pierwsze informacje o planach tej inwestycji pojawiły się na początku 2021 r. ze strony Grupy Europlan Artura Koziei. Miała być ona operatorem kompleksu, ale strony rozstały się jesienią ub.r. W inwestycję zaangażował się Grzegorz Gacek, który został jej 50-procentowym udziałowcem, a operatorem kompleksu jego spółka HSP Management, zarządzająca m.in. należącymi do niego hotelami Szczawnica Park Resort & SPA i Batory oraz Apartamentami Eko i Willą Tęcza, wszystkie w Szczawnicy.

– Wprowadzamy na rynek hotelarski zupełnie nową jakość, której w tym regionie jeszcze nie było. Zależy nam, aby nasi goście otrzymali luksusowy pobyt i zrelaksowali się zgodnie z ideą slow life – mówi Grzegorz Gacek. – Misją HSP Management jest kultywowanie tradycji hotelarskich poprzez dostarczanie gościom wyjątkowego serwisu, a także niezapomnianych wrażeń z pobytu w pięknych polskich lokalizacjach. Odpowiadając na potrzeby naszych gości, poszerzamy naszą grupę hotelową o kolejne urokliwe miejsce. Goście, którzy doświadczyli naszej gościnności w Pieninach, będą mogli odpocząć również w Karkonoszach, mając gwarancję jakości obsługi, kuchni, produktów i designu.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *