Jak sprzedawać usługi dodatkowe hotelu

Niemal 30 hotelarzy z całej Polski, właścicieli, dyrektorów i kierowników hoteli o zróżnicowanym standardzie i wielkości, chcących lepiej poznać mechanizmy efektywnego prowadzenia obiektów hotelarskich, wzięło udział w ostatnim w tym półroczu seminarium zorganizowanym w ramach Akademii Hotelarza.

 

Tym razem spotkanie poświęcone było sprzedaży usług dodatkowych w hotelu – gastronomii, konferencji oraz SPA. Elżbieta Nitsze, dyrektor grupy hoteli Elbest przedstawiła własne sprawdzone sposoby zintensyfikowania sprzedaży konferencji w hotelach Robert Węglarz, dyrektor hotelu Odyssey ClubHotel Wellness & SPA z Dąbrowy k. Kielc przedstawił założenia i konieczne elementy udanego funkcjonowania obiektu SPA. Mirosław Wojciechowski, dyrektor hotelu Ruben w Zielonej Górze zaprezentował na przykładach jak maksymalizować przychody w gastronomii hotelowej oraz omówił specyfikę organizacji wesel i bankietów, natomiast Marcin Szakoła, dyrektor hotelu Campanile w Poznaniu przedyskutował z uczestnikami założenia optymalnej organizacji czasu pracy poszczególnych działów hotelu. Anna Kiełczewska, HR Senior Konsultant TPA Horwath oraz Janusz Mitulski, partner w firmie doradczejHorwath HTL omówili problematykę dotyczącą rekrutacji i zarządzania personelem hotelowym – czym kierować się zatrudniając pracowników na konkretne stanowiska. Ponieważ seminarium nasze prowadzone było według formuły PRAKTYCY PRAKTYKOM – eksperci dzielili się z uczestnikami swoją wiedzą, dyskutowali o problemach nurtujących hotelarzy jak również podawali gotowe, sprawdzone w praktyce


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *