System PAY-TV połączony z Telewizją hotelową – dochodowe rozwiązanie dla hoteli

„Zastanawialiście się Państwo jak podnieść standard w swoim hotelu? A może jesteście Państwo deweloperem i chcielibyście zwiększyć atrakcyjność swojej inwestycji? Z pewnością odpowiecie na te pytania twierdząco. Czyli co ja właściwie mogę zrobić? Przeczytajcie ten artykuł, a szybko postaram się rozwiać Państwa wątpliwości.” - wyjaśnia Pan Bartosz Odważny, właściciel firmy SAT-SYSTEM


Permanentnie rozmaite oczekiwania i wymagania klientów mają kluczowy wpływ na całą branżę hotelarską, doprowadzając do zmian w strukturach technicznych oraz konceptach hotelowych. Obecnie hotele nie stanowią wyłącznie czysto funkcjonalnego miejsca służącego do pobytu gości podczas służbowych lub prywatnych podróży. Chyba każdy z nas doskonale wie i zdaje sobie sprawę z faktu, iż rozwój technologiczny przeżywa obecnie epicentrum swojej popularności. Nieustannie rozwijają się obiekty hotelowe o interaktywnej komunikacji połączonej z rekreacją, zapewniając przy tym satysfakcję klientom z rozmaitymi potrzebami i wymaganiami.


W dobie rozwoju technologicznego nikt z nas nie może przejść obojętnie obok faktu, świadczącego o tym, iż telewizja na stałe wpisała się w nasze życie, w znacznym stopniu w nie ingerując i zmieniając nasze przekonania. Ciągły rozwój rynku medialnego w Polsce skutkuje coraz prostszym dostępem do nieustannie rosnącej ilości kanałów telewizyjnych o różnorodnej tematyce. Jakikolwiek nie byłby jednak powód, dla którego tak często oglądamy programy telewizyjne, musimy powiedzieć, że jest to jedne z największych i najpotężniejszych obok Internetu mediów na Świecie. Wielu specjalistów z branży hotelarskiej twierdzi, że środkiem przekazu, który najsilniej oddziałuje na odbiorców w ich obiektach jest właśnie telewizja. Chyba nie ma wśród nas nikogo, dla którego telewizja stanowiłaby temat tabu. Telewizja hotelowa jest bardzo ważnym aspektem, który muszą wziąć pod uwagę wszyscy właściciele hoteli, pensjonatów oraz innych obiektów noclegowych, oferujący swoim gościom wysokiej jakości standard wypoczynku.


Telewizja jest obecnie traktowana jako element rozrywkowo - informacyjny. Standardem w każdym hotelu stają się kanały satelitarne w wysokiej rozdzielczości. Szeroki dostęp do wielu programów informacyjnych, filmowych, sportowych, przyrodniczych oraz erotycznych w jednym miejscu stwarza dla gości poczucie luksusu. Ponadto interaktywne instalacje w hotelach przynoszą niebagatelnie wysokie zyski w porównaniu do inwestycji jakie obiekt ponosi. W hotelach o wyższym standardzie płatna telewizja stała się niezbędnym wymogiem.
Dotychczas PAY-TV kojarzyło się użytkownikom z bardzo drogą usługą, polegającą na dołączeniu kilku dodatkowych kanałów, najczęściej erotycznych. Dodatkowo aktywacja pakietu była niewygodna i krępująca dla gości, gdyż musieli wykonać telefon do obsługi prosząc o włączenie danego kanału lub byli zmuszeni osobiście fatygować się do recepcji po kartę kodową. Było to satysfakcjonujące tylko dla bardzo wąskiej widowni, dlatego implementacja rozwiązań była często nie rentowna dla hotelu. Nic bardziej mylnego! W odpowiedzi na oczekiwania gości hotelowych stworzono wielofunkcyjne systemy płatnej telewizji PAY-TV, umożliwiające odbiór kanałów w cyfrowej jakości dźwięku i obrazu oraz nieograniczoną rozbudowę systemu w oparciu o platformę interaktywną.
Obecnie PAY-TV przeżywa w Polsce ogromny rozkwit, wzorując się na sprawdzonych rozwiązaniach i doświadczeniach gości z za oceanu. Podążając za trendami, na przełomie kilku ostatnich lat, systemy PAY-TV stały się narzędziem generującym zadowolenie klienta z pobytu w hotelu. Bezprecedensowym jest fakt, iż każdy widz posiada odmienne predyspozycje, wynikające ze specyfiki wykonywanej pracy oraz prywatnych preferencji. W rosnącym stopniu goście przywiązują wagę do prostoty obsługi wszelkich urządzeń, jak i do funkcji, które ułatwiają im życie.


Systemy PAY-TV zostały stworzone dla najbardziej wymagających użytkowników, którzy oczekują od telewizji czegoś więcej poza standardowym kanałem telewizyjnym. Nowatorskie urządzenia wzbudzają zainteresowanie wśród gości hotelowych, gdyż każdy element systemu jest starannie przemyślany i zoptymalizowany. W zależności od rodzaju systemu na jaki zdecyduje się właściciel obiektu lub inwestor, możemy dobrać odpowiednio dopasowany produkt zawierający wybrany pakiet kanałów, uwzględniając przy tym preferencje klientów. Przykładowo możemy utworzyć pakiet Premium zawierający wszystkie kanały płatne, bądź pakiet Standard z ograniczoną ilością kanałów lecz z zachowaniem programów bezpłatnych - ogólnodostępnych. Możliwość konfiguracji kanałów jest nieograniczona i zależy od Państwa predyspozycji.


Zasadne jest obiektywne przeanalizowanie korzyści płynących z zastosowania instalacji PAY-TV i zadanie sobie pytania: Ile hotel chce dodatkowo zarobić na możliwości oferowania systemu płatnej telewizji? Im bardziej funkcjonalny system PAY-TV zamontujemy, tym większe będą przyszłe przychody z jego tytułu. Każdy klient widząc szeroki wachlarz dodatkowych usług interaktywnych, z przyjemnością skorzysta z możliwości zapoznania się z ich działaniem - czy też z potrzeby, czy też z ciekawości, jeśli nie spotkał się dotychczas z podobnymi rozwiązaniami.


Systemy PAY-TV stwarzają warunki do tego, aby usiąść w fotelu czy położyć się do łóżka, by móc poprzez pilot od telewizora korzystać z szerokopasmowego Internetu, obejrzeć trwającą konferencję, czy zarezerwować tor na kręgielni lub miejsce w Spa. Ponadto klient ma do dyspozycji takie portale jak: YouTube, Wikipedia, Google Maps, Facebook, Ipla oraz Nasza klasa. Gość poprzez ekran telewizora może zdalnie sprawdzić stan swojego rachunku hotelowego, wezwać Service Room, wysłać wiadomość tekstową do konkretnego pokoju lub recepcji, zamówić danie w restauracji i zarezerwować stolik na konkretną godzinę, oglądać na żywo trwającą konferencję, przejrzeć najświeższą prasę, posłuchać radia internetowego, zamówić taksówkę czy sprawdzić pogodę.


Dodatkowo systemy płatnej telewizji hotelowej umożliwiają wypożyczanie filmów - VOD oraz muzyki - MOD. Video On Demand pozwala na osiągnięcie jeszcze większych zysków przez hotel, dzięki możliwości wypożyczania filmów na życzenie, które są starannie dobierane i uaktualniane. Filmy dostępne są w różnych wersjach językowych w zależności od preferencji użytkowników. Co więcej płatna telewizja hotelowa jest doskonałym narzędziem marketingowym oraz prosprzedażowym. System daje możliwość prezentacji filmów promocyjnych i trailerów. Na życzenie hotelu możliwe jest uruchomienie kanałów Info o obiekcie, na których możemy emitować dowolny materiał reklamowy opisujący hotel i jego rozrywki. Programy te przedstawiają historię hotelu, opisują i zachęcają do korzystania z atrakcji oraz ukazują zabytki mieszczące się w najbliższej okolicy. Kontent filmowy jest elastycznym i dynamicznym sposobem na zachęcenie klientów do korzystania z dodatkowych usług oraz aktywnie wpływa na świadomość gości, pozwalając zapamiętać im dany obiekt i jego atrakcje. System pozwala umieścić reklamy zewnętrznych firm w telewizji hotelowej. Dodatkowym przychodem obiektu może być wynajmowanie powierzchni reklamowej zainteresowanym podmiotom lub instytucją.


Prezentowane multimedialne rozwiązanie oferuje wiele możliwości, które przewyższają jakąkolwiek inną formę reklamy drukowanej, co czyni Państwa obiekt atrakcyjnym miejscem pobytu dla szerokiego segmentu wymagających gości hotelowych. Szata graficzna systemu w pełni zależy od potrzeb i wymagań obiektu. Hotel może dowolnie modyfikować wygląd oraz układ pozycji w menu. Możliwość implementacji dodatkowych usług ogranicza tylko Państwa wyobraźnia. Wszystkie te funkcje mogą być zarządzane poprzez standardowy pilot od telewizora, bądź zewnętrzną bezprzewodową pełnowymiarową klawiaturę. W zależności od rodzaju zainstalowanego systemu Pay-TV możemy zamieszczać na pilotach aktywacyjnych logo Państwa hotelu. Przedstawione powyżej przykłady stanowią jedynie namiastkę innowacyjnych możliwości, jakie daje Państwu płatna telewizja hotelowa PAY-TV. Zakres funkcjonalności w głównej mierze zależy od zarządcy obiektu, jego pomysłu na połączenie usług hotelowych z systemem telewizyjnym oraz dostawcy systemu, który udzieli profesjonalnych rad, będących dla hotelarzy bardzo pomocne. Systemy PAY-TV można integrować z praktycznie każdą instalacją antenową, będącą w posiadaniu danego obiektu oraz z większością modeli odbiorników telewizyjnych.


„Wybór odpowiednio funkcjonalnego i optymalnego cenowo rozwiązania dla hotelu nie jest prosty. Instalacje multimedialne w Państwa obiekcie są bardzo ważnym aspektem, gdyż wszyscy oczekujemy zadowolenia naszych klientów. Pomagamy hotelarzom zaprojektować oraz wdrożyć właściwy produkt, który spotka się z aprobatą gości oraz przyniesie wymierne korzyści finansowe. Służymy radą, popartą wieloletnim doświadczeniem oraz pomagamy obiektom wykreować wizerunek nowoczesnego hotelu, zawierającego profesjonalne wyposażenie. Zapraszamy do zapoznania się z funkcjonalnością systemów PAY-TV, znajdujących się w naszej ofercie oraz pozostałymi produktami i usługami. Posiadamy najbardziej zróżnicowaną ofertę PAY-TV w Polsce, dla każdego obiektu jesteśmy w stanie dobrać odpowiednie i rentowne rozwiązanie.” - zapewnia Pan Bartosz Odważny, właściciel firmy SAT-SYSTEM


Wszystkie informacje znajdują się na naszej stronie internetowej WWW.PAY-TV.PL


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *