Sieć Qubus włącza pod markę Qubus Hotel swój obiekt Alto z Żorach   INWESTYCJE

Otwarty przez sieć Qubus w 2015 r. w Żorach koło Rybnika hotel Alto, który miał być początkiem nowego brandu na rynki w średnich miastach od 1 stycznia włączony zostanie pod główną markę Qubus Hotel. 1 stycznia zakończyć ma się też rebranding pod Qubus Hotel kupionego w połowie roku hotelu Holiday Inn w Bydgoszczy.

Hotel Alto w Żorach z 54 pokojami o powierzchni 14 m kw. zapowiadany był przez sieć Qubus jako pierwszy z nowej marki, której ambicją było zostanie liderem na lokalnych rynkach w mniejszych miastach z rozwiniętą strukturą biznesową i przemysłową. Miała to być ekonomiczna linii sieci, oferująca nowoczesny design, innowacyjne wówczas rozwiązania technologiczne i niskie ceny. Utrzymane w oryginalnej kolorystyce, z możliwością samodzielnego zameldowania się, „Strefę Widelca” z płatnymi śniadaniami i lounge’ową „Strefę Odpoczynku” oparte miały być  w swojej strategii marketingowej na motywie przewodnim marki - „idei uśmiechu”. Ostatecznie kolejne hotele nie powstały i od stycznia jedyny Alto działał będzie jako Qubus Hotel Żory. Od stycznia sieć powiększy się też o drugi hotel – kupiony od firmy budowlanej Budizol w lipcu Holiday Inn w Bydgoszczy ze 134 pokojami, który otwarty został w 2010 r.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy sieć Qubus Hotel znacznie się uaktywniła. W grudniu ub.r. otwarty został w Katowicach pierwszy nowy hotel tej sieci od 2011 r., kiedy ruszył pod nią wydzierżawiony obiekt w Bielsku-Białej. W tym roku kupiła Holiday Inn w Bydgoszczy, powróciła do planów inwestycji w Poznaniu w ponad 120-pokojowy hotel i wystawiła na sprzedaż hotel w Głogowie z 80 pokojami, jeden z pierwszych sieci, otwarty w 2001 r. Właścicielem Qubus Hotel jest norweska grupa Caiano, działająca m.in. w sektorach transportu morskiego, rybołówstwa i nieruchomości. Razem z dwoma nowymi hotelami w sieci działało będzie 14 hoteli z ponad 1,5 tys. pokoi.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *