Wszystkie trzy warszawskie hotele przylotniskowe należące do Polskiego Holdingu Hotelowego: Courtyard by Marriott, Renaissance i Hampton by Hilton utrzymały pozycję liderów w swoich segmentach rynku zarówno w grudniu, jak i w całym roku 2024 pod względem przychodów na dostępny pokój (RevPAR).
Na podstawie danych STR (Segment Reporting), które porównują wyniki hoteli w danej lokalizacji i segmencie, poszczególne obiekty PHH osiągnęły następujące rezultaty:
- Hampton by Hilton Warsaw Airport (3-gwiazdkowy): zajął pierwsze miejsce wśród 5 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję, osiągając wskaźnik RevPAR o 64,4% wyższy niż średnia dla całej grupy;
- Courtyard by Marriott Warsaw Airport (4-gwiazdkowy): zdobył pierwsze miejsce wśród 7 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję, osiągając wskaźnik RevPAR o 73,7% wyższy niż średnia dla całej grupy;
- Renaissance Warsaw Airport Hotel (5-gwiazdkowy): zajął pierwsze miejsce wśród 10 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję , osiągając wskaźnik RevPAR o 22,8% wyższy niż średnia dla całej analizowanej grupy.
– Jesteśmy niezmiernie dumni z naszych zespołów, które każdego dnia wyznaczają nowe standardy w branży hotelarskiej. Ich profesjonalizm, umiejętności interpersonalne oraz dbałość o każdy szczegół sprawiają, że nasi goście czują się wyjątkowo – podkreśla Artur Derela, dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel oraz regionalny dyrektor operacyjny w PHH. – To właśnie dzięki ich zaangażowaniu w tworzenie niezapomnianych doświadczeń, ciągłemu doskonaleniu obsługi klienta oraz proaktywnemu podejściu do rozwiązywania problemów, nasze hotele w Warszawie cieszą się tak dużą popularnością, zarówno wśród podróżujących biznesowo, jak i tych szukających relaksu.
Wskaźniki STR są powszechnie uznawanym standardem porównawczym w branży hotelarskiej. RevPAR (Revenue per Available Room) to kluczowy wskaźnik mierzący przychód na dostępny pokój, który uwzględnia zarówno obłożenie, jak i średnie ceny pokoi. Z kolei RGI (Relative Guest Index), który również został uwzględniony w analizie, pozwala ocenić wyniki poszczególnych hoteli w odniesieniu do ich bezpośredniej konkurencji w danym segmencie.
Dodaj komentarz