Leonardo Hotels planuje otworzyć w Warszawie w 2025 r. obiekt ze 113 apartamentami pod swoją nową marką. Plany rozwoju sieci w Polsce związane są z tym, że wyrasta ona na jeden z najbardziej perspektywicznych rynków hotelarskich w Europie.

Sieć Leonardo Hotels działa w Polsce od 2017 r., gdy otworzyła hotel pod marką Leonardo Royal, a obecnie jej portfolio składa się także z NYX Hotelu w Warszawie i dwóch Leonardo Boutique w Krakowie. – Polska zajmuje strategiczne miejsce w rozwoju Leonardo Hotels, a jej dynamiczny rynek i rozwijająca się infrastruktura tworzą doskonałe warunki do inwestycji. Warszawa i Kraków to miasta o ogromnym potencjale, które wpisują się w naszą wizję długofalowego rozwoju w Europie. Mamy też ogromny apetyt na dalszy rozwój w Polsce. Jesteśmy więcej niż otwarci na kolejne inwestycje na przestrzeni nadchodzących lat w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie i nie tylko – podkreśla Yoram Biton, managing director, Leonardo Hotels Central Europe, zapowiadając, że sieć jeszcze w 2025 r. planuje wprowadzić do Polski nową markę, pod którą ruszyć ma obiekt ze 113 dwu- i trzypokojowymi apartamentami, ale na razie nie podaje więcej szczegółów.
Przedstawiciele sieci, analizując obecną sytuację w Polsce, a także prognozy na kolejne lata, zdecydowali się też na rozbudowę Leonardo Royal Warsaw, przyłączając jedno ze skrzydeł budynku JM Tower do hotelu i oddając do użytku 184 nowych pokoi. Wraz z pokojami zagospodarowano również nowe przestrzenie wspólne, z których większość została już oddana do użytku. Zakończenie kompleksowego remontu, w którym uwzględniono także sale konferencyjne oraz modernizację istniejących już wcześniej pokoi, planowane jest na pierwszy kwartał 2025 r.
– W Leonardo Hotels rozumiemy siłę, jaka stoi za rozpoznawalnością pewnych miejsc w miastach. JM Tower w naszym odczuciu należy właśnie do takich budynków w Warszawie. Z tego powodu to tutaj zdecydowaliśmy się kilka lat temu na otwarcie, a teraz na ekspansję hotelu Leonardo Royal. Jesteśmy przy tym wdzięczni firmie JM Invest za ścisłą współpracę z nami w całym tym jakże wymagającym procesie – mów Yoram Biton, managing director Leonardo Hotels Central Europe.
Sieć Leonardo Hotels łącznie posiada 111 hoteli w regionie określanym jako Europa Centralna (Polska, Czechy, Węgry, Rumunia, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Francja, Włochy, Hiszpania), z tego 40 otwarte w ciągu ostatnich dwóch lat. Sieć ocenia, że Polska wyrasta na jeden z najbardziej perspektywicznych rynków hotelarskich w Europie, przyciągając zarówno podróżnych, jak i inwestorów. W nadchodzącym roku rozwinie się również infrastruktura podróżnicza. Z Lotniska Chopina pod koniec 2024 r. wystartowały loty na Teneryfę i do Innsbrucku, zaś w lutym 2025 r. otwarte zostanie bezpośrednie połączenie do Lizbony. Lotnisko w Krakowie proponuje nowe połączenia do takich miast, jak: Bolonia, Walencja, Bukareszt, Mediolan, Marrakesz, Birmingham i Izmir. Te zmiany otwierają nowe możliwości dla rynku hotelarskiego, zwiększając dostępność Polski dla międzynarodowych gości i wzmacniając jej pozycję jako centrum podróży biznesowych i turystycznych.
Wzrost średniego przychodu z pokoju (RevPAR) wskazuje na opłacalność inwestycji w sektorze hotelowym, przyciągając uwagę inwestorów na polskim rynku. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania gości – zarówno pod względem komfortu, jak i jakości obsługi – nowe obiekty oraz podnoszony standard usług stają się kluczowym elementem wzrostu wartości rynku. Warszawa i Kraków umacniają swoją pozycję jako atrakcyjne lokalizacje inwestycyjne, przyciągające wymagających podróżnych i podkreślające rozwój sektora turystycznego w Polsce.
Dodaj komentarz