Sieć Leonardo Hotels planuje otworzyć w Warszawie w 2025 r. obiekt ze 113 apartamentami pod swoją nową marką. Plany rozwoju sieci w Polsce związane są z tym, że wyrasta ona na jeden z najbardziej perspektywicznych rynków hotelarskich w Europie. Sieć Leonardo Hotels działa w Polsce od 2017 r., gdy otworzyła hotel pod marką Leonardo Royal, a obecnie jej portfolio składa się także z NYX Hotelu w Warszawie i dwóch hoteli pod marką Leonardo Boutique w Krakowie.
– Polska zajmuje strategiczne miejsce w rozwoju Leonardo Hotels, a jej dynamiczny rynek i rozwijająca się infrastruktura tworzą doskonałe warunki do inwestycji. Warszawa i Kraków to miasta o ogromnym potencjale, które wpisują się w naszą wizję długofalowego rozwoju w Europie. Mamy też ogromny apetyt na dalszy rozwój w Polsce. Jesteśmy więcej niż otwarci na kolejne inwestycje na przestrzeni nadchodzących lat w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie i nie tylko – podkreśla Yoram Biton, managing director, Leonardo Hotels Central Europe, zapowiadając, że sieć jeszcze w 2025 r. planuje wprowadzić do Polski nową markę, pod którą ruszyć ma obiekt ze 113 dwu- i trzypokojowymi apartamentami, ale na razie nie podaje więcej szczegółów.
Przedstawiciele sieci analizując obecną sytuację w Polsce, a także prognozy na kolejne lata, zdecydowali się też na rozbudowę Leonardo Royal Warsaw, przyłączając jedno ze skrzydeł budynku JM Tower do hotelu i oddając do użytku w ub.r. 184 nowych pokoi. Zakończenie kompleksowego remontu, w którym uwzględniono także sale konferencyjne oraz modernizację istniejących już wcześniej pokoi, planowane jest na pierwszy kwartał 2025 r. Sieć ocenia, że Polska wyrasta na jeden z najbardziej perspektywicznych rynków hotelarskich w Europie, przyciągając zarówno podróżnych, jak i inwestorów. Wzrost średniego przychodu z pokoju (RevPAR) wskazuje na opłacalność inwestycji w sektorze hotelowym, przyciągając uwagę inwestorów.
Dodaj komentarz