Jak dbać o otoczenie hotelu, żeby przyciągało gości

Autor: Anna Kowalska

Zewnętrzne otoczenia hotelu stanowi jego wizytówkę i jest kluczowym elementem, który kształtuje pierwsze wrażenie gości oraz ma wpływ na ich doświadczenie z pobytu. W obecnej rzeczywistości ogromnej konkurencji obiektów porównywalnych pod względem jakości oferty i obsługi oraz wyboru przez gości hotelu „po zdjęciach”, to otoczenie hotelu często ma decydujący wpływ na podjęcie ostatecznej decyzji.

Na co należy zwrócić uwagę przy przygotowywaniu zewnętrznego otoczenia hotelu, aby było ono atrakcyjne i sprzyjało pozytywnym doświadczeniom gości. Dbałość o elewację Podstawą, o czym często hotelarze zdają się zapominać, jest dbałość o samą elewację, jej czystość i usuwanie wszelkich uszczerbków, które się na niej pojawią. Dlatego należy regularnie sprawdzać elewację pod kątem pęknięć, odprysków, wilgoci lub pleśni. Wczesne wykrycie problemów pozwala uniknąć kosztownych napraw. Należy zwracać uwagę na fugi (w przypadku elewacji z cegły lub kamienia) oraz na spoiny, które mogą wymagać renowacji. W przypadku pęknięć lub ubytków w tynku, należy je jak najszybciej naprawić, aby zapobiec wnikaniu wilgoci. Jeśli elewacja jest pomalowana, warto regularnie odnawiać warstwę farby. Najlepiej wybierać farby odporne na warunki atmosferyczne i zanieczyszczenia. W przypadku elewacji z naturalnych materiałów (np. kamień, cegła) należy zastosować impregnaty, które zabezpieczą powierzchnię przed wilgocią, zabrudzeniami i rozwojem mikroo

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *