Co słychać na rynku condo-hoteli?

Boom na rynku condo-hoteli i apartamentów wczasowych pod wynajem trwa. Na rynek wchodzą i przez najbliższe miesiące wchodzić będą kolejne condo-hotele budowane przez liderów rynku, deweloperów z innych segmentów, jak i prywatne inicjatywy kilku osób z branży.




Zdrojowa Invest uruchamia latem w Kołobrzegu Ultra-Marine przy 5-gwiazdkowym Marine Hotel, kończy inwestycje w Szklarskiej Porębie, rozpoczyna w Ustroniu Morskim i Kudowie, planuje postawić 5-gwiazdkowy hotel w Świnoujściu, gdzie kupiła działkę przy osiedlu apartamentowców Baltic Park od jego dewelopera Kristensen Group. Kristensen ogłosił właśnie nową inwestycję, condo-hotel z apartamentami wakacyjnymi w Dziwnówku. Finalizuje kolejne nabycia działek. Z kolei Condohotels Group wprowadza do sprzedaży dla inwestorów indywidualnych pokoje w działającym od ponad dwóch lat 4-gwiazdkowym hotelu Platinum w Ostródzie.

 

Condohotels rozpoczyna też inwestycje w 4-gwiazdkowy condo-hotel w Olsztynie w centrum biurowousługowym i prowadzi negocjacje dotyczące pozyskania kolejnych obiektów, działek, nieruchomości pod inwestycje condo-hotelowe. Docelowo sieć ma się składać z ok. 30 takich obiektów. Najaktywniejsza na rynku jest obecnie ZDROJOWA INVEST, która prowadzi już dwa condo-hotele: 4-gwiazdkowy Sand Hotel i 5-gwiazdkowy Marine Hotel z 230 pokojami. Przy tym drugim we wrześniu uruchamia… Ultra Marine. To 42 pokojowy obiekt hotelowy połączony z Marine, w którym znajdują się większe apartamenty. Goście będą mogli korzystać z całej infrastruktury gastronomicznej, konferencyjnej i SPA Marine Hotel. – Praktycznie wszystkie apartamenty w tej inwestycji mamy już sprzedane – mówi Jan Wróblewski, członek zarządu Zdrojowej Invest w wywiadzie dla HOTELARZA, który publikujemy na stronach 22–24). W lipcu po drugiej stronie Kołobrzegu ruszyć ma też inny 5-gwiazdkowy hotel – Baltic Plaza Hotel Medi SPA z 78 apartamentami od 50 do 100 mkw. do sprzedaży w systemie condo. Deweloper Sea Development, dla którego jest to pierwsza inwestycja w condo-hotel, deklaruje, że większość pokoi już została sprzedana… Cristal Resort Szklarska Poręba to kolejny obiekt Zdrojowej typu holiday resort z 60 apartamentami z widokiem na Szrenicę oraz strefą SPA & Wellness (basen, jacuzzi, sauna, łaźnia parową i siłownia), „narciarnią” na sprzęt zimowy i salą dla biznesu. Jego budowa jest już zaawansowana i obiekt powinien się pojawić na rynku w przyszłym roku.

 


Boulevard Ustronie Morskie, którego budowa rusza jesienią to 20 budynków łącznie z 54 apartamentami (wszystkie z widokiem na morze w pierwszej linii brzegowej), na klifie o długości 350 m z dwoma zejściami na plaże i 20 lokalami usługowymi przy promenadzie. Zdrojowa rozp [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Rafał Szubstarski

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

3 komentarze do “Co słychać na rynku condo-hoteli?

  1. Boulevard Ustronie Morskie? Kudowa Towers? Baltic Park? Kto wymyśla te idiotyczne nazwy? Wstydziłbym się zainwestować w coś tak obciachowego. Polskiego się wstydzicie? Proponuję jeszcze Pcim Plaza Resort albo Kłaj Investments Development Super Star Beach Tropicana Ultra Plus. Tylko zakompleksiony przygłup może nazywać w ten sposób jakiekolwiek inwestycje w Polsce, a córkom z pewnością dali na imię Dżesika albo Sandra, bo Zosi i Oli się wstydzą. Dziady zasrane! Nie zainwestuję w wasze Plaza Resort Ultra Marine nawet k…a grosza, bo jesteśta chamy, dziady i przygłupy. Pies was j…ł.
    Krzysiek z Łodzi.

    • nie zainwestujesz bo golas jesteś pajacu. Lepiej zainwestuj w rachunek za prąd, bo zanim się obejrzysz to ci odetną. Może PODPŁOMYK powinni nazwać inwestycje żeby ci się spodobało.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *