Co słychać na rynku condo-hoteli?

Autor: Rafał Szubstarski
Boom na rynku condo-hoteli i apartamentów wczasowych pod wynajem trwa. Na rynek wchodzą i przez najbliższe miesiące wchodzić będą kolejne condo-hotele budowane przez liderów rynku, deweloperów z innych segmentów, jak i prywatne inicjatywy kilku osób z branży.

Zdrojowa Invest uruchamia latem w Kołobrzegu Ultra-Marine przy 5-gwiazdkowym Marine Hotel, kończy inwestycje w Szklarskiej Porębie, rozpoczyna w Ustroniu Morskim i Kudowie, planuje postawić 5-gwiazdkowy hotel w Świnoujściu, gdzie kupiła działkę przy osiedlu apartamentowców Baltic Park od jego dewelopera Kristensen Group. Kristensen ogłosił właśnie nową inwestycję, condo-hotel z apartamentami wakacyjnymi w Dziwnówku. Finalizuje kolejne nabycia działek. Z kolei Condohotels Group wprowadza do sprzedaży dla inwestorów indywidualnych pokoje w działającym od ponad dwóch lat 4-gwiazdkowym hotelu Platinum w Ostródzie.   Condohotels rozpoczyna też inwestycje w 4-gwiazdkowy condo-hotel w Olsztynie w centrum biurowousługowym i prowadzi negocjacje dotyczące pozyskania kolejnych obiektów, działek, nieruchomości pod inwestycje condo-hotelowe. Docelowo sieć ma się składać z ok. 30 takich obiektów. Najaktywniejsza na rynku jest obecnie ZDROJOWA INVEST, która prowadzi już dwa condo-hotele: 4-gwiazdkowy Sand Hotel i 5-gwiazdkowy Marine Hotel z 230 pokojami. Przy tym drugim we wrześniu uruchamia… Ultra Marine. To 42 pokojowy obiekt hotelowy połączony z Marine, w którym znajdują się większe apartamenty. Goście będą mogli korzystać z całej infrastruktury gastronomicznej, konferencyjnej i SPA Marine Hotel. – Praktycznie wszystkie apartamenty w tej inwestycji mamy już sprzedane – mówi Jan Wróblewski, członek zarządu Zdrojowej Invest w wywiadzie dla HOTELARZA, który publikujemy na stronach 22–24). W lipcu po drugiej stronie Kołobrzegu ruszyć ma też inny 5-gwiazdkowy hotel – Baltic Plaza Hotel Medi SPA z 78 apartamentami od 50 do 100 mkw. do sprzedaży w systemie condo. Deweloper Sea Development, dla którego jest to pierwsza inwestycja w condo-hotel, deklaruje, że większość pokoi już została sprzedana… Cristal Resort Szklarska Poręba to kolejny obiekt Zdrojowej typu holiday resort z 60 apartamentami z widokiem na Szrenicę oraz strefą SPA & Wellness (basen, jacuzzi, sauna, łaźnia parową i siłownia), „narciarnią” na sprzęt zimowy i salą dla biznesu. Jego budowa jest już zaawansowana i obiekt powinien się pojawić na rynku w przyszłym roku.  

Boulevard Ustronie Morskie, którego budowa rusza jesienią to 20 budynków łącznie z 54 apartamentami (wszystkie z widokiem na morze w pierwszej linii brzegowej), na klifie o długości 350 m z dwoma zejściami na plaże i 20 lokalami usługowymi przy promenadzie. Zdrojowa rozp [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

3 komentarze do “Co słychać na rynku condo-hoteli?

  1. Boulevard Ustronie Morskie? Kudowa Towers? Baltic Park? Kto wymyśla te idiotyczne nazwy? Wstydziłbym się zainwestować w coś tak obciachowego. Polskiego się wstydzicie? Proponuję jeszcze Pcim Plaza Resort albo Kłaj Investments Development Super Star Beach Tropicana Ultra Plus. Tylko zakompleksiony przygłup może nazywać w ten sposób jakiekolwiek inwestycje w Polsce, a córkom z pewnością dali na imię Dżesika albo Sandra, bo Zosi i Oli się wstydzą. Dziady zasrane! Nie zainwestuję w wasze Plaza Resort Ultra Marine nawet k…a grosza, bo jesteśta chamy, dziady i przygłupy. Pies was j…ł.
    Krzysiek z Łodzi.

    • nie zainwestujesz bo golas jesteś pajacu. Lepiej zainwestuj w rachunek za prąd, bo zanim się obejrzysz to ci odetną. Może PODPŁOMYK powinni nazwać inwestycje żeby ci się spodobało.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *