Radisson Hotel Group odnotowała rekordowy rok 2024, rozszerzając globalne portfolio marek o prawie 40 tys. pokoi, realizując swoje kluczowe cele i wzmacniając obecność na całym świecie. Radisson Blu 13. rok z rzędu pozostaje czołową marką wyższej klasy w Europie, a sieć jest obecnie liderem w segmencie ekskluzywnych kurortów w regionie EMEA.

Jak podkreśla Elie Younes, wiceprezes wykonawcza i globalna dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group: – Pomimo globalnych zmian geopolitycznych rok 2024 był dla nas udany dzięki nieustannym wysiłkom, by służyć naszym dwóm najważniejszym klientom: gościom i właścicielom. W 2025 r. będziemy nadal stwarzać nowe szanse i możliwości dla wszystkich naszych interesariuszy poprzez rozwijanie istniejących segmentów i partnerstw, a także szukanie nowych biznesowych ścieżek.
Sieć opisuje, że dzięki jasnej wizji rozwoju nakreślonej w planie transformacji Radisson Hotel Group w 2024 r. udało się osiągnąć następujące cele:
– Radisson Collection – od chwili pojawienia się na rynku w 2018 r. marka Radisson Collectionpowiększyła się do prawie 70 hoteli. W 2024 r. podpisano umowy na pierwsze hotele Radisson Collection w Paryżu i Madrycie, trzeci w Rijadzie oraz otwarcie flagowych hoteli w Rzymie i Srinagarze (Indie). Hotel Radisson Collection w samym sercu Paryża mieści się w objętym ochroną konserwatorską zabytkowym budynku Haussmana – kilka kroków od Luwru. Madrycki hotel mieści się w znanym budynku Generali przy ulicy Alcala – jednej z najważniejszych alei w prestiżowej dzielnicy Canalejas;

– Radisson Blu – marka Radisson Blu powiększyła portfolio o ponad 20 obiektów, m in. w takich miastach jak Casablanca (Maroko), gdzie obiekt mieści się w nowej dzielnicy finansowej. Nowy hotel w Konakry zaistniał na mapie stolicy Gwinei;
– Radisson RED – marka zaistniała w kilku nowych lokalizacjach, takich jak Kraków, Berlin, Auckland Da Nang (Wietnam), Wientian (Laos) i Abudża (Nigeria). Zadebiutowała też w Irlandii wraz z otwarciem Radisson RED Galway. Kolejnym nowym rynkiem jest Tajlandia, gdzie otwarty został Radisson RED Phuket Patong Beach, 200 metrów od plaży Patong. Hotel oferuje gościom nową jakość pobytu dzięki własnej stacji radiowej RED;
– Radisson Individuals – działająca na rynku od 2020 r. marka Radisson Individuals jest dziś jedną z najszybciej rozwijających się marek w regionie APAC (Asia-Pacific) z blisko 15 obiektami dodanymi tam do portfolio w 2024 r., m.in. w Udajpur i Saket w South Delhi (Indie). W regionie EMEA otwarto nowe obiekty w Omanie, na Sardynii, w Turcji, Francji i Wielkiej Brytanii m.in. w Bolton, gdzie obiekt jest połączony z siedzibą klubu piłkarskiego Bolton Wanderer;
– art’otel – we współpracy z PPHE Hotel Group Radisson Hotel Group otworzyła w maju art’otel London Hoxton w dzielnicy Hoxton, łącząc nowoczesny design z pracami współpracującego z marką artysty D*Face. Na początku 2025 r. grupa planuje otworzyć art'otel we Włoszech, co będzie włoskim debiutem marki;

– Prize by Radisson – pod koniec roku grupa przeprowadziła rebranding swojej lifestylowej marki średniej klasy, Prizeotel, na Prize by Radisson. Nowe hotele zostały ogłoszone w Gdańsku i Berlinie. Prize by Radisson to nowa generacja centralnie położonych obiektów wpisujących się w lifestylowe trendy, działająca w Niemczech od 2009 r. i stopniowo rozszerzająca swoją działalność na inne kraje europejskie.
Radisson Hotel Group jest obecnie liderem w segmencie ekskluzywnych ośrodków wypoczynkowych z ponad 150 obiektami już działającymi i będącymi w budowie. Ogłoszono otwarcia nowych obiektów i nowe umowy m.in. na Mauritiusie i w Świeradowie-Zdroju, gdzie debiut planowany na początek 2026 r. będzie dziewiątym ośrodkiem grupy w Polsce, co dodatkowo umocni jej pozycję jako wiodącej sieci ośrodków wypoczynkowych.
Dodaj komentarz