Feng Shui nad Wisłą

Autor: Agnieszka Buczak
Stara chińska sztuka budowy i aranżacji wnętrz, mimo iż dla wielu osób wydaje się czymś nierealnym, bo nienamacalnym, stosowana jest od lat w tak nowoczesnych sieciach hotelowych jak Hilton. Polscy hotelarze powoli przekonują się, że może ona być sztuką bardzo praktyczną

Najistotniejszym celem feng shui, która współcześnie zaczyna z powodzeniem gościć w naszych wnętrzach, jest uzyskanie jak największej harmonii otoczenia. Nauka ta pomaga tak aranżować najbliższe człowiekowi środowisko, aby miało ono na niego wspierający wpływ. Umiejętnie stosowane techniki feng shui wprowadzają więcej życiowej energii do wnętrz i ułatwiają prawidłowe jej rozprowadzenie po wszystkich pomieszczeniach.

Dzięki zastosowaniu tych nauk można osiągnąć niebywałe wprost korzyści - wzmocnienie sił witalnych, wzrost koncentracji i intuicji. Szczególnie pomocne mogą być techniki feng shui stosowane w pomieszczeniach biurowych, gabinetach dyrektorów czy wszelkich instytucjach, do których przychodzą klienci.

Hotele jako miejsca, w których jest bardzo duża rotacja gości i klientów, powinny szczególnie uważnie przyjrzeć się możliwościom, płynącym z tych nauk. Z punktu widzenia technik feng shui najważniejsze kwestie w hotelach i ośrodkach turystycznych to - jak podpowiada Robert
Michalski ze sklepu internetowego esoteria.pl specjalizujący się w tajnikach feng shui - wejście i teren bezpośrednio przed hotelem, urządzenie gabinetu dyrektora oraz sama nazwa i logo ośrodka.

Jak dowodzą jednak doświadczenia hoteli stosujących techniki chińskich mędrców - feng shui może decydować zarówno o materiałach służących do budowania i aranżowania wnętrz, jak i wpływać na ostateczny kształt menu oraz postawę obsłu [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *