Feng Shui nad Wisłą

Stara chińska sztuka budowy i aranżacji wnętrz, mimo iż dla wielu osób wydaje się czymś nierealnym, bo nienamacalnym,
stosowana jest od lat w tak nowoczesnych
sieciach hotelowych jak Hilton.
Polscy hotelarze powoli przekonują się,
że może ona być sztuką bardzo praktyczną




Najistotniejszym celem feng shui, która współcześnie zaczyna z powodzeniem gościć w naszych wnętrzach, jest uzyskanie jak największej harmonii otoczenia. Nauka ta pomaga tak aranżować najbliższe człowiekowi środowisko, aby miało ono na niego wspierający wpływ. Umiejętnie stosowane techniki feng shui wprowadzają więcej życiowej energii do wnętrz i ułatwiają prawidłowe jej rozprowadzenie po wszystkich pomieszczeniach.

Dzięki zastosowaniu tych nauk można osiągnąć niebywałe wprost korzyści - wzmocnienie sił witalnych, wzrost koncentracji i intuicji. Szczególnie pomocne mogą być techniki feng shui stosowane w pomieszczeniach biurowych, gabinetach dyrektorów czy wszelkich instytucjach, do których przychodzą klienci.


Hotele jako miejsca, w których jest bardzo duża rotacja gości i klientów, powinny szczególnie uważnie przyjrzeć się możliwościom, płynącym z tych nauk. Z punktu widzenia technik feng shui najważniejsze kwestie w hotelach i ośrodkach turystycznych to - jak podpowiada Robert
Michalski ze sklepu internetowego esoteria.pl specjalizujący się w tajnikach feng shui - wejście i teren bezpośrednio przed hotelem, urządzenie gabinetu dyrektora oraz sama nazwa i logo ośrodka.

Jak dowodzą jednak doświadczenia hoteli stosujących techniki chińskich mędrców - feng shui może decydować zarówno o materiałach służących do budowania i aranżowania wnętrz, jak i wpływać na ostateczny kształt menu oraz postawę obsłu [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Agnieszka Buczak

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *