Rower a przewaga marketingowa

Wiele hoteli w swych działaniach marketingowo-promocyjnych nie wykorzystuje lub wykorzystuje w sposób niedostateczny atut, jakim jest posiadanie wypożyczalni sprzętu turystyczno-rekreacyjnego.


Goście hotelowi, szczególnie w miejscowościach atrakcyjnych turystycznie, oprócz spokojnego snu i komfortowych warunków w pokojach, często wymagają od hotelu czegoś więcej: pomocy w zorganizowaniu wypoczynku. Naprzeciw tym wymaganiom wychodzi wiele hoteli, umożliwiając gościom wypożyczenie rowerów lub sprzętu wodnego.

Hotele usytuowane nad jeziorami, morzem czy innymi zbiornikami wodnymi posiadają zazwyczaj wypożyczalnie oferujące kajaki, rowery wodne czy małe łódki wiosłowe. Dla gości szukających większych wrażeń niektóre hotele przygotowały wypożyczalnie skuterów wodnych i motorówek. Najbardziej wymagającym oferowane są łodzie żaglowe, a nawet jachty. W sytuacji, gdy gość nie posiada uprawnień do prowadzenia takiego sprzętu, jest on udostępniany razem z wykwalifikowanym sternikiem.

Błędy tylko dwa

Niestety wiele ośrodków noclegowych dysponujących wypożyczalniami sprzętu niedostatecznie eksponuje to w swojej ofercie. Najczęściej informacje o dodatkowych atrakcjach w postaci własnych kajaków, rowerów wodnych czy motorówek znajdują się jedynie na stronach internetowych.

A i ta wiadomość jest [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Kamil Szabłowski, Zygmunt Zimny

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.