Wraz z nadchodzącym w lecie otwarciem Tribe Kraków Old Town hotel przeprowadził rekrutację personelu do wszystkich departamentów operacyjnych, wspierając ją kampanią „Czujesz ten vibe?” w całym mieście.

Plakaty informujące o rekrutacji personelu na stanowiska operacyjne wypełniły przestrzeń Krakowa. Można je było znaleźć w witrynach wybranych przystanków komunikacji miejskiej, na słupach ogłoszeniowych zlokalizowanych w najważniejszych punktach miasta, w wyselekcjonowanych budynkach oraz na wyświetlaczach elektronicznych w wielu krakowskich tramwajach. Kampania prowadzona była również w kanałach online.
– W Tribe jesteśmy czymś więcej niż tylko hotelem – jesteśmy postępem i żywą społecznością, gdzie kreatywność, innowacyjność, design oraz pasja łączą się, aby stworzyć przyszłość gościnności już teraz – podkreśla Tomasz Schweda, multi site general manager hoteli Mercure Old Town i Tribe Old Town.
– Po udanej kampanii rekrutacyjnej na stanowiska liderskie i wyborze pełnych pasji managerów do naszego nowego hotelu, poszukiwania najlepszej kadry operacyjnej. Jestem przekonany, że zespół Tribe Krakow Old Town już wkrótce wypełni się grupą niezwykłych osobowości – pozytywnych, otwartych i autentycznych ludzi, którzy sztukę dbania o gości oraz siebie nawzajem opanowali do perfekcji. 4-gwiazdkowy Tribe Old Town będzie debiutem tej accorowskiej marki na polskim rynku. Zaoferuje 168 pokoi, kameralne sale spotkań, strefę wellness, a także restaurację Tribe Table inspirowaną dziedzictwem Azji, cocktail bar, coffee bar i całodobowy Social-HUB.
Dodaj komentarz