Jaja na oko,rad nie rad, Titograd

Autor: Cheers, MAT

Żelazna zasada – jak wchodzisz do pokoju hotelowego, to nigdy nie włączaj telewizora, bo wieje nudą, a tym bardziej minibaru, bo małpki są jeszcze mniejsze i jeszcze droższe niż w Żabce. Dziwię się, że są jeszcze hotele, które te minibary utrzymują. Przy średniej 30 proc. nieopłaconej konsumpcji („nie piłem, nie jadłem, nie siusiałem do butelki z Coroną), tudzież kosztach logistyki i kontroli, nie ma hotelu, który na minibarach zarabia.

W ciacho z piachem, czyli Coffee Break by MAT Jaja na oko, rad nie rad, Titograd Żelazna zasada – jak wchodzisz do pokoju hotelowego, to nigdy nie włączaj telewizora, bo wieje nudą, a tym bardziej minibaru, bo małpki są jeszcze mniejsze i jeszcze droższe niż w Żabce. Dziwię się, że są jeszcze hotele, które te minibary utrzymują. Przy średniej 30 proc. nieopłaconej konsumpcji („nie piłem, nie jadłem, nie siusiałem do butelki z Coroną), tudzież kosztach logistyki i kontroli, nie ma hotelu, który na minibarach zarabia. Więc jako dyrektor hoteli z zapałem Terminatora usuwałem ich zawartość, zostawiając gościom do dyspozycji puste lodówki, ewentualnie z drinkami VIP w gratisie. Aż, lata temu, moja misja Schwarzeneggera przerodziła się w willisowski Armagedon.

Zasłużony dla turystki i kultury Prezes radośnie zwolnił mnie za całokształt planowanej transformacji, zwłaszcza w obszarze nietykalność księgowości i wspomnianych minibarów. To był najkrótszy epizod w mojej karierze. No cóż, są jeszcze takie miejsca, gdzie w kuchni jest natchniony rzeźnik i rozbie

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *