Accor zakończył pierwszy kwartał 2025 roku z przychodami na poziomie 1,349 mld euro, co oznacza wzrost o 9,2 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Wzrosty zanotowano zarówno w segmencie luksusowym i lifestyle’owym (o 17,9 proc.), jak i w grupie hoteli ekonomicznych, midscale i premium (o 1,8 proc.).

Jak podkreśla spółka, mimo utrzymującej się niepewności geopolitycznej i makroekonomicznej, globalny popyt na usługi hotelowe pozostaje wysoki. Accor, zarządzający portfelem ponad 45 marek, korzysta z szerokiej obecności na rynkach o zróżnicowanej dynamice i kontynuuje realizację strategii rozwoju sieci.
W pierwszym kwartale 2025 roku grupa otworzyła 45 nowych hoteli, co przełożyło się na ponad 5 900 dodatkowych pokoi. W ujęciu rocznym sieć powiększyła się o 2,7 proc. Na koniec marca Accor zarządzał 5 695 hotelami, oferującymi łącznie 847 290 pokoi. W fazie przygotowawczej znajduje się obecnie 1 388 kolejnych obiektów, które po otwarciu mają dostarczyć ponad 235 tys. pokoi.
Drugi i trzeci kwartał zapowiadają się jeszcze intensywniej – grupa planuje przyspieszenie tempa ekspansji.
Dodaj komentarz