Hyatt Hotels uruchamia kolejną markę w swoim portfolio – Hyatt Select. To brand skonstruowany z myślą o obiektach w średnim segmencie cenowym, łatwych do konwersji, co ma umożliwić szybkie rozszerzenie sieci w regionach, gdzie do tej pory obecność grupy była ograniczona. Marka debiutuje w Amerykach, ale zapowiadana jest jej ekspansja również na inne rynki światowe.

Konwersja w centrum modelu
Nowa marka ma umożliwiać właścicielom szybkie dołączenie do systemu dystrybucji Hyatta. Wymagania? Obiekty od 70 do 200 pokoi – gotowe do adaptacji pod standardy sieci. Hyatt Select znajdzie się w portfelu Essentials, obok takich marek jak Caption by Hyatt, Hyatt Place, Hyatt House, Hyatt Studios i UrCove.
– Chcemy wzmocnić naszą sieć w sposób, który będzie korzystny zarówno dla właścicieli, jak i gości – komentuje Jim Chu, chief growth officer w Hyatt.
Oferta Hyatt Select koncentruje się na funkcjonalności – skierowana jest zarówno do podróżujących służbowo, jak i turystycznie. Marka zapewnia m.in. ciepłe śniadania w cenie oraz dostęp do strefy grab&go przez cały dzień.
Essentials: ekspansja marek bazowych
Ogłoszenie debiutu Hyatt Select zbiegło się w czasie z otwarciem pierwszego obiektu innej marki z portfolio Essentials – Hyatt Studios. Hotel w Mobile, Alabama otwarto 18 lutego 2025 r. Marka Studios, dedykowana pobytom długoterminowym, została ogłoszona w 2023 r., a do dziś podpisano ponad 50 umów, z czego blisko połowa dotyczy rynków, na których Hyatt nie był wcześniej obecny.
– Uruchomienie Hyatt Studios to ważny kamień milowy, nie tylko dla nas, ale też dla właścicieli i inwestorów, którzy współtworzyli ten brand – mówi Dan Hansen, szef rozwoju w Amerykach.
W budowie są już kolejne lokalizacje: Hyatt Studios Huntsville (122 pokoje, niedaleko US Space & Rocket Center), Rockingham County (150 pokoi), a także Danville, Denver, Pooler i Portland.
Ofensywa na rynku resortowym
W pierwszym kwartale 2025 r. Hyatt ogłosił również przejęcie Playa Hotels & Resorts – operatora 23 obiektów wypoczynkowych w Meksyku, Dominikanie i na Jamajce. Transakcja ma wzmocnić ofertę Hyatta dla gości leisure, szczególnie w segmencie all inclusive, który po pandemii notuje wyjątkowo dynamiczny wzrost.
Dodaj komentarz